Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، «الیزابت وارن» سناتور دمکرات ایالت ماساچوست و نامزد انتخابات سال 2020 از مجلس نمایندگان آمریکا خواست که فرایند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور را آغاز کند.

وی در صفحه رسمی خود در توئیتر با اشاره به گزارش رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نوشت که این گزارش نشان می دهد که مسکو در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 دخالت کرد تا به ترامپ کمک کند و وی نیز این کمک را پذیرفت و پس از آن مقابل اجرای تحقیقات در این باره مانع تراشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارن سپس به بخشی از گزارش مولر اشاره کرد که گفته «کنگره اختیار جلوگیری از سوء استفاده رئیس جمهوری از قدرت را دارد» و افزود: فرایند صحیح برای اجرای این اختیارات «استیضاح» است.

این سناتور آمریکایی که یکی از نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری است، تاکید کرد که چشم پوشی از تلاش های مکرر یک رئیس جمهوری برای پیشگیری از تحقیقات پیرامون شخص او باعث آسیب به کشور می شود.

وی سپس با دعوت از دو حزب دمکرات و جمهوریخواه برای کنار گذاشتن ملاحظات سیاسی، از مجلس نمایندگان آمریکا خواست که فرایند استیضاح ترامپ را آغاز کند.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت:با توجه به اثرگذاری ویژه طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه بر وضع و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسان مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز است.

شهریار افندیزاده با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از طریق فراخوان آگهی گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

وی افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و گفت: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی