Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@22:43:11 GMT

دام هاي منطقه خاتون آباد کرمان تجميع مي شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۷۲۴

دام هاي منطقه خاتون آباد کرمان تجميع مي شوند

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - طرح تجميع دام هاي منطقه خاتون آباد شهر بابک بمنظور کمک به رونق معيشت دامداران و نيز مساله بهداشت اين منطقه توسط مجتمع مس سرچشمه در حال اجراست .

فرماندار شهربابک روز شنبه در اين ارتباط به ايرنا ضمن برشمردن مزيت هاي اين طرح در سال رونق توليد گفت : تاکنون دو جايگاه از 47 آغل و آبادي در شعاع 0 الي 15 کيلومتري کارخانه خاتون آباد تکميل و به بهره برداري رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا اسدي افزود: با توجه به پيگيري ها و حساسيت هاي استاندار کرمان نسبت به اجراي هر چه سريع تر طرح احداث جايگاه هاي مجتمع دام منطقه خاتون آباد در شهرستان شهربابک، دستگاههاي مربوطه از جمله جهاد کشاورزي، امور عشايري و منابع طبيعي بايد تکميل هرچه سريعتر اين پروژه را در اولويت هاي کاري خود قرار دهند.
وي تصريح کرد: 10 جايگاه ديگر در حال تکميل پرونده و واگذاري زمين به پيمانکار جهت احداث است.
اسدي همچنين در خصوص 10 آغل و آبادي که در محدوده منظر فرهنگي روستاي تاريخي ميمند مي باشند، اظهار داشت: با تشکيل نشست هاي مکرر با اداره کل ميراث فرهنگي و مدير پايگاه ميراث فرهنگي ميمند به دنبال گرفتن مجوز براي احداث جايگاههاي 10 آغل و آبادي محدوده منظر فرهنگي روستاي تاريخي ميمند هستيم.
حسين رياحي رئيس خدمات اجتماعي مجتمع مس شهربابک نيز در ارتباط گفت با توجه به اينکه شرکت مس آمادگي حمايت و اجراي تکميل کامل پروژه را دارد، لذا مي طلبد دستگاههاي اداري شهرستان شهربابک همکاري و هماهنگي لازم را براي تسهيل در روند اجراي اين پروژه با مجتمع مس شهربابک داشته باشد.
شهربابک در 240 کيلومتري غرب کرمان واقع است.
9899/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان

در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان، استاندار کرمان به همراه فرماندار رودبار جنوب از چند دهنه پل در سطح شهر و رودخانه فصلی روستای نهضت‌آباد بازدید و دستورات لازم را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار  باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب به جنوب استان سفر کرد. 

شهرستان رودبار جنوب اولین مقصد استاندار کرمان بود که به همراه فرماندار این شهرستان از پل معلم واقع در ورودی شهر و چند پل دیگر در سطح شهر رودبار جنوب بازدید شد. 

در ادامه استاندار کرمان از رودخانه ملنت واقع در روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبار جنوب بازدید کرد و دستورات لازم را برای بازگشایی مسیر و پیشگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب صادر کرد. 

این رودخانه به طول ۹ کیلومتر در حاشیه روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبار جنوب قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • ضرورت تکمیل پروژه های مهم و زیر ساختی شهرستان های شمال استان
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • تامین آب روستا‌های بخش خضرآباد با اجرای فاز دوم مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)
  • بنزین به اندازه کافی موجود است
  • موجودی سوخت جایگاه‌های گلستان تکمیل است؛ مردم به شایعات توجه نکنند