Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:39:46 GMT

فیروزپور و عبدالهی به مدال طلا رسیدند/ رکابی فینالیست شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۷۷۹

فیروزپور و عبدالهی به مدال طلا رسیدند/ رکابی فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جوانان جام قهرمانان ترکیه از روز پنج شنبه با برگزاری مسابقات چهار وزن نخست در شهر آنتالیا ترکیه آغاز شد که شب گذشته در پایان دیدارهای این اوزان محمدصادق فیروزپور و علیرضا عبدالهی در اوزان ۷۰ و ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

همچنین در پایان رقابت‌های دور مقدماتی سه وزن دوم نیز علیرضا رکابی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و علی اشکیور و عبداله شیخ اعظمی در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم در گروه بازنده‌ها (شانس مجدد) حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نتایج سه نماینده کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست به شرح زیر است:
در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست کادیرجان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد اما در دور بعد مقابل حریف ترک خود در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی، شیرازی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور بیلال آکبی از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب کرد وی در در دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آتای مامعلی از قرقیزستان را شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فیروزپور در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف آذربایجانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دو دور گئورگی چانکسلانی از گرجستان و کشتی گیری از ترکیه را با نتایج ۱۰ بر صفر و ۱۴ بر ۲ مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. عبداللهی در دیدار فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد نماینده کشور آذربایجان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در رقابت‌های مقدماتی سه وزن دوم به شرح زیر است:
در وزن ۶۵ کیلوگرم علی اشکیور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حریف قزاقستانی گذشت وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از جمهوری آذربایجان مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، اشکیور به گروه بازنده‌ها رفت تا فردا رقابت‌های خود را در این گروه برای کسب مدال برنز برگزار کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عبداله شیخ اعظمی در دیدار نخست مغلوب حریف آذربایجانی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. در همین وزن علی شکوری مقابل حریفی از کشور ترکیه با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر ترک در دورهای بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا رکابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر کشتی گیر جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد نماینده گرجستان گذشت و در دیدار نیمه نهایی نیز با نتیجه ۴ بر یک حریف ترک خود را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

مسابقات، شانس مجدد رده بندی و فینال سه وزن دوم ا مروز (شنبه) و رقابت‌های اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 4595320

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد جوانان تورنمنت بين المللي ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم استان قم نیز امروز چهارشنبه به این رقابت ها اعزام شد.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد.

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6087714

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد