Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب ورودی به سمت شمال سیستان و بلوچستان باز هم افزایش یافته است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

باقر کرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: در چند روز گذشته ورود آب از سمت افغانستان به منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان به تدریج رو به افزایش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان که هم اکنون جهت مدیریت میدانی در منطقه  حضور دارد، گفت: حجم سیلاب ورودی به سمت سیستان از نیمه شب گذشته تا صبح امروز رو به افزایش بوده و با وجود افزایش آب، در حال حاضر شرایط عادی و ایمن است. 

افزایش بی‌سابقه  حجم ورودی سیلاب رودخانه هیرمند افغانستان به منطقه سیستانگزارش تسنیم از آخرین وضعیت بارش‌ها در سیستان و بلوچستاناعلام آمادگی گروه‌های جهادی برای مقابله با خسارات سیلاب در منطقه سیستان

وی افزود: هم اکنون آب ورودی در طول 700 کیلومتر کانال‌ها و انهار منطقه هدایت و کنترل نقاط بحرانی هم مدیریت می‌شود. 

کرد با تاکید بر اینکه حفاظت جان ساکنان منطقه در اولویت است، افزود: اولویت‌های بعدی حفاظت از منازل مسکونی و زمین‌های کشاورزی ساکنان منطقه، هدایت آب به سمت چاه نیمه‌ها و توزیع آب در مناطق مختلف و زمین‌هایی است که سال‌ها دچار بحران خشکسالی شده‌اند.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان

 تعداد ۲۳ نفر از بانوان و آقایان کوراش باز استان قوانین جدید این رشته زیبا را بازآموزی کردند.

گفتنی است: داوران استان سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان، شهر زاهدان با قضاوت‌های بی نقص، مورد تشویق انجمن و فدراسیون ووشو قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان