Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@17:09:43 GMT

طرح «هر مسجد یک خانه» در زنجان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۰۹۱۰

طرح «هر مسجد یک خانه» در زنجان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بقاع متبرکه و مساجد همواره پایگاه‌های اجتماعی مهم در جامعه به‌شمار می‌روند و از گذشته تا کنون برای گره‌گشایی از کار مردم پیشگام بودند.
وی با اشاره به وقوع سیل و لزوم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بیان کرد: طرح «هر مسجد یک خانه» گامی بزرگ برای کمک به مردم سیل‌زده است و مردم تا کنون برای یاری رساندن به سیل‌زدگان فعالیت‌ها و کمک‌های قابل تقدیری انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به همدلی و همراهی 40 ساله مردم ایران در برهه‌های حساسی که برای کشور به وجود آمد، تصریح کرد: آنچه مسلم است، کمک به همنوع در آموزه‌های دینی و قرآنی ما وجود دارد و ملت ایران نیز با تاسی از همین آموزه‌ها در سیل اخیر در کمک به مردم سیل‌زده سنگ تمام گذاشتند.
وی با اشاره به خسارات وارده به منازل مسکونی استان‌های‌ سیل‌زده افزود: اخیر شاهد راه‌اندازی طرح «همبستگی جهاد ملی» بودیم که در قالب آن هم طرح «هر مسجد، یک خانه» اجرایی خواهد شد، که البته این طرح می‌تواند گامی بزرگی برای کمک به مردم حادثه دیده باشد.
جنتی با بیان اینکه ساخت یک منزل مسکونی از سوی هر مسجد کمک شایانی به تسریع در ترمیم مناطق سیل‌زده خواهد کرد، گفت: بر همین اساس طبق وظیفه‌ای که اوقاف نیز در این زمینه دارد، به هیأت امنا نیز اعلام شد که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در این زمینه جمع‌آوری کنند.
این مسئول با بیان اینکه تاکنون 8 میلیارد ریال از طریق مساجد و بقاع متبرکه به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، اضافه کرد: شماره کارت 6037997810169590 برای واریز کمک‌های مردمی از طریق سازمان اعلام شده تا کمکی برای مناطق سیل زدگان انجام شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان اوقاف سیل سیل زدگان بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد

حسن پاکزاد شاعر آیینی زنجان سروده جدید خود را در خصوص مظلومیت مردم غزه تقدیم خبرگزاری تسنیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسن پاکزاد از شاعران جوان زنجان در خصوص مردم مظلوم غزه سروده جدیده‌ خود را تقدیم خبرگزاری تسنیم کرده است.

کلیپ زیر شعرخوانی شعر غزه توسط شاعر است که از منظرتان می‌گذرد. 

آتش در این میانه به دروازه می‌رسد

هرروز از تو یک‌ خبر تازه می‌رسد

حتی خبرنگاری از آن سوی مرزها

با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد

پرواز کن که زخمی تردید می‌شوی

این کوچه هم به جاده خمیازه می‌رسد 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • سروده ‌شاعر زنجانی برای غزه/ با عکس کهنه تو به آواز می‌رسد
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد