Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه ها و خروجی مدل های هواشناسی، از امروز شنبه تا چهارشنبه 4 اردیبهشت، با شکل گیری و تداوم جریانات نسبتا" سرد و مرطوب شمالی بر روی سواحل جنوبی دریای خزر، شاهد کاهش دما همراه با بارندگی، وزش باد و رعد و برق پراکنده در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی افزود: از روز دوشنبه 2 اردیبهشت تا چهارشنبه 4 اردیبهشت به سبب تقویت سامانه بارشی بر مقدار بارندگی در استان افزوده می شود و به علت کاهش محسوس دما در مناطق کوهستانی، بارش برف پیش بینی می شود.

وی از کشاورزان خواست در این مدت از نشاء برنج خودداری کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • باران بهاری در راه مازندران
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان