Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی حواشی دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز گذشته (جمعه) در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تیم پیکان رفت. این بازی در نهایت با شکست تیم تراکتورسازی به پایان رسید که همین موضوع باعث ناراحتی شدید هواداران این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان و خصوصا پس از اتمام بازی حواشی زیادی در ورزشگاه یادگار امام (ره) به وجود آمد. این حواشی تا جایی پیش رفت که برخی از تماشاگران پس از سوت پایان مسابقه وارد زمین شدند و با چند بازیکن درگیری پیدا کردند و همچنین صندلی‌های ورزشگاه را به داخل زمین پرتاب کردند.

گزارش تخلفات و حواشی این بازی قرار است به زودی به دست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برسد تا آنها این موضوع را پیگیری و رای خود را صادر کنند. البته طبق قانون برای صدور رای باید حداقل زمان هم رعایت شود. این به این معنی است که رای انضباطی این بازی ظرف یکی، دو روز آینده صادر نمی‌شود و کمیته سعی دارد با صبوری کار خود را پیش ببرد. همچنین پس از صدور رای اولیه متخلفان تا ۴۸ ساعت فرصت دفاع از خود را دارند و پس از آن رای نهایی اعلام می‌شود.

طبق قانون، بررسی تمام حواشی داخل و محوطه بیرون از ورزشگاه مربوط به کمیته انضباطی بوده و آنها این تخلفات را بررسی می‌کنند. این در شرایطی است که پس از پایان بازی روز گذشته تراکتورسازی و پیکان حواشی متعددی بیرون از ورزشگاه و در اطراف ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رخ داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان تراکتورسازی تراکتورسازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در حالی با نتیجه 2 بر صفر در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد و یک بازی خانگی را واگذار کرد که تخلف تماشاگرانش در این بازی موجب شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم علیه آنها حکم بدهد.

تیم فوتبال شمس‌آذر علاوه بر شکست خانگی مقابل تراکتور که یک ماه قبل اتفاق افتاد، حالا با رای کمیته انضباطی فدراسیون با جریمه 40 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت مواجه شده است.

باشگاه شمس‌آذر قزوین که پیشتر یک جلسه محرومیت تعلیقی به خاطر تخلف هواداران خود داشت، اکنون بنابر رای کمیته انضباطی با حکم قطعی برای محرومیت مواجه شده است.

بنابر رای کمیته انضباطی «با توجه به قطعیت دادنامه صادره، یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگرانِ باشگاه شمس‌آذر قزوین (شماره دادنامه 1942) به دلیل تخلف در دیدار با تراکتور مبنی بر پرتاب سنگ و نارنجک دستی و استفاده از لیزر اجرا می‌شود که این رای قطعی است.»

شمس‌آذر قزوین روز جمعه در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می‌رود و روز یازدهم اردیبهشت‌ماه باید از پیکان تهران میزبانی کند که هوادارانش از تماشای این بازی محروم هستند.

دیگر خبرها

  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند