Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام هادی میرزایی  در خطبه‌های این هفته شهرستان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم به برخی از دستورات فردی و اجتماعی در دوران غیبت امام زمان(عج) جهت خودسازی و تربیت، اظهار داشت: دوران غیبت زمان تربیت و آمادگی برای ظهور است.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام زمان مهدی موعود افزود: در تمامی اعیاد از بعثت پیامبر و موالید ائمه نگاه به گذشته و نوعی تجلیل است اما در میلاد امام زمان(عج)  نگاه همه به آینده‌ای است که امید و انتظار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پارسیان با تبیین مفهوم  انتظار تصریح کرد: انتظار، آماده بودن در آن جهتی است که امام زمان برای آن قیام می‌کند و آن عدل و داد، زندگی انسانی، زندگی الهی و عبودیت خداست.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآنی با مقام معظم رهبری و بیان معظم‌له بر دو راهی امت اسلامی در  عمل به قرآن یا سرفرود آوردن در برابر مستکبرین، گفت: هزینه سازش در مقابل طواغیت زمان کمتر از  هزینه مقاومت در مقابل دشمن قسم خورده نیست چرا که مستکبران عالم به کمتر از ذلت زیر دستان و تابعان خود راضی نمی شوند .

وی با بزرگداشت روز سربازان گمنام امام زمان گفت: به لطف خدا و دعای امام زمان و همت نیروهای اطلاعاتی با نفوذ به شبکه های ضد انقلاب خارج نشین و نفوذ در پایگاههای منطقه‌ای، سرویس های موساد، مقابله با عوامل تکفیری باعث شده که سرویس های جاسوسی را به خاک مذلت بکشاند.

امام جمعه پارسیان با اشاره به حوادث و خسارات ناشی از  سیل و از طرفی همدلی و انسجام مردم  جهت کمک رسانی که در دنیای امروز کیمیا است گفت: ملتی که اهل فرهنگ و شهادت است بن بست ندارد و در مقابل تحریم های بی سابقه دشمن از طرفی  و خسارات سیل از جانب دیگر  صحنه‌های زیبایی از حضور و مقاومت و ایثار در تاریخ ثبت کردند.

وی در تحلیل حوادث سودان گفت: اگر عمر البشیر به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری در مقابل طراحی بدخواهان ملت های مسلمان قطعا الان با همان دلارهای سعودی که وسوسه ای برای مشارکت در جنگ یمن بود در دام ذلت  و زندان قرار نمی گرفت.

وی با اشاره به اقدام اینستاگرام در بستن صفحات برخی از سرداران سپاه بعد ار اعلام تروریست بودن سپاه توسط آمریکا، گفت: این عمل نشان داد که اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد، لذا نباید اجاره فعالیت در کشور هم داشته باشد.

وی با انتقاد از انفعال برخی مسؤولان در تقابل عملی با این اقدام سخیف گفت: اشتباهی که در ماجرای تلگرام انجام شد تکرار نکنید چرا که با خارج شدن نیروهای انقلابی ، خود تلگرام  را برای رسانه های نیابتی علیه انقلاب اسلامی حفظ کرده است.

امام جمعه پارسیان با تبریک دهه آخر شعبان و تکریم مساجد گفت: در گام دوم انقلاب به نقش مهم و کارکردهای سازنده مساجد در جامعه اسلامی و تربیت نیروهای مومن و انقلابی توجه جدی شده است.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به گزارش ورود دستجات ملخ از سمت عسلویه به پارسیان ضمن تشکر از  اقدام جهاد کشاورزی برای رد یابی و رصد مناطق از همه مردم به محض رویت درخواست اطلاع جهت بررسی و اقدامات لازم را داشت.

وی با انتقاد از قیمت های بالای زمین و املاک اجاره ای گفت: فعالیت سوداگرانه برخی از دلالان و مشاوران املاک باعث گران شدن بی حد و حساب زمین و قیمت اجاره بها شده است و از دادستان و ریاست دادگستری جهت بررسی موضوع درخواست کرد.

میرزایی از مراسم تجمیع جشن و احیا نیمه شعبان در شب میلاد در مصلی نماز جمعه و جوار شهدای گمنام خبر داد و از همه علاقمندان دعوت کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند

به گزارش قدس آنلاین،‌ سیدابراهیم رئیسی در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر که امروز - شنبه - برگزار شد،‌ گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر، اساس کار بر مبارزه با شبکه‌های اصلی توزیع باشد

رئیس‌جمهور ادامه داد: جمهوری اسلامی علیرغم وجود تحریم‌ها و تهدیدهای متعدد توانسته در زمینه مبارزه با مواد مخدر موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: بخش‌های اطلاعاتی کشور بر شناسایی شبکه‌های توزیع تمرکز کنند. برخورد با عناصر توزیع محدود و خُرد لازم است، اما اساس اقدامات بر برخورد با شبکه‌های اصلی توزیع باشد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • اگر سپاه نبود
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • اگر سپاه نبود 
  • رئیسی: بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند
  • تاسیس «نیروی پشتیبانی اطلاعاتی» در ارتش چین
  • نفوذ به شبکه‌های داعشی و هلاکت سرکردگان مهم این تشکیلات در عراق