Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@19:48:03 GMT

ربوده‌شدن ۱۲ زن در بوشهر صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۱۳۳

به گزارش جهان نيوز، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فعالیت باند سارقان طلاجات و ربوده‌شدن ۱۲ زن توسط این باند در بوشهر صحت ندارد.

سردار خلیل واعظی افزود: در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی به‌ویژه گروه‌های واتساپ مبنی بر فعالیت یک باند سارقان طلاجات در بوشهر و ربوده‌شدن ۱۲ زن توسط این باند، پلیس با تکذیب این مطلب اعلام می‌دارد پیداشدن جسد سوخته یک زن در اطراف شهر دلوار و یک خانم نیمه‌جان درهمان محدوده هیچ‌گونه ارتباطی با یکدیگر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در مورد اول قتل رخ‌داده که با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از ۲۴ ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا نجارزاده، ظهر چهارشنبه گفت: در پی اعلام ربایش دو پسر ۳۵ و ۲۳ ساله در یکی از روستاهای شهرستان رودبار جنوب و با حضور مأموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد چند نفر با تهدید دو پسر جوان را از محدوده یک دامداری ربوده و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح مهار و اعلام موضوع به تمامی واحدهای گشت انتظامی در نهایت با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین محلی، افرادی که اقدام به ربودن این دو نفر کرده بودند عرصه را بر خود تنگ دیده و افراد ربوده شده را کمتر از ۲ ساعت آزاد کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان رودبار جنوب علت این عمل مجرمانه را اختلاف شخصی بین چند جوان ذکر و بیان کرد: پی جویی های لازم برای شناسایی دقیق‌تر و دستگیری عاملان این آدم ربایی در دست انجام است.

کد خبر 6081207

دیگر خبرها

  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد