Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@07:09:21 GMT

اتفاق عجیبی که در باشگاه تاتنهام رخ داد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۱۳۵

اتفاق عجیبی که در باشگاه تاتنهام رخ داد

به گزارش جهان نيوز، باشگاه تاتنهام انگلیس که چهارشنبه شب در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی دیدنی و تماشایی منچسترسیتی را حذف کرد و به نیمه نهایی رسید، طی همه این سال ها در رقابت های اروپایی و داخلی افتخار و قهرمانی خاصی بدست نیاورده.
  همین باعث شده رقبای اسپرز در فوتبال انگلیس مدام به هواداران این تیم طعنه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اما تاتنهامی که در فصل جاری حتی یک دلار هم خرج نکرد و با همان بازیکنان فصل گذشته به کار خودش ادامه داد طبق اعلام سایت معتبر ترانسفرمارکت با افزایش ارزش روبرو شده. ارزش باشگاه تاتنهام از سال 2014 تا به امروز سیر صعودی طی کرده و از حدود 300 میلیون یورو به بیش از 800 میلیون یورو رسیده.
 
منبع: خبرآنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

برنا نوشت: پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد. سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است، اما ما پیگیر قضیه هستیم.

دیگر خبرها

  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • فرار اسب‌های گارد سلطنتی انگلیس + فیلم
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • در خورشیدگرفتگی ۲۰ فروردین چه چیزهای عجیبی مشاهده شد؟
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • وزیر اقتصاد تشریح کرد؛ جزئیات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها