Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال دردست ساخت «پس از آزادی» گفت: فیلمساز نباید برای مخاطب و سریال‌هایی که مخاطبان زیادی را جلوی رویش می‌بیند، به قول معروف کم بگذارد.

قاسم زارع، بازیگر تلویزیون و سینما که این روز‌ها مشغول بازی در سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر است، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو عنوان کرد: سریال اواخر سال گذشته کلید خورد هرچند که خبر خاصی از آن منتشر نشده، اما روز‌های تصویربردای خود را پشت سر میگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «پس از آزادی» سریالی اجتماعی، به روز و البته خانوادگی است که مطمئن باشید با توجه به سابقه کارگردان، کار خوبی برای مخاطب به تولید خواهد رسید.
این بازیگر با بیان اینکه هرچند فیلمنامه هنوز و کامل در اختیار ما قرار نگرفته، افزود: چارچوب کار و قصه مجموعه، مشخص است خصوصا از طرف آقای باشه آهنگر که نگاه خاص و قابل احترامی در عرصه فیلمسازی آنهم در سینما دارد؛ این امر برای بازیگر و پذیرش نقش، اعتمادآفرین است.
زارع که سال گذشته نیز «نوار زرد» را روی آنتن تلویزیون داشت، تاکید کرد: فیلمسازانی که از سینما وارد تلویزیون میشوند و البته کیفیت کاری‌شان هم بالاست، دید خوبی به تلویزیون هم خواهند داد. محمدعلی باشه آهنگر نیز سوابق و جایگاه خاصی در سینما دارد که سعی میکند همین نگاه را در قاب تلویزیون دنبال کند.
وی عنوان کرد: فیلمساز نباید برای مخاطب و سریال‌ها که جماعت زیادی را جلوی رویش می‌بیند، به قول معروف کم بگذارد. کسی جرات کم فروشی در فیلمسازی ندارد بویژه الان که خود سریال‌ها نیز درحال رقابت باهم هستند بلکه بتوانند مخاطب بیشتری را دور خود جمع کنند.
این بازیگر همچنین گفت: کسی نمیتواند در کار‌هایی که قرار است خوش ساخت باشد دنبال خوش گذرانی برود؛ فیلمساز مجبور است به کیفیت کارش ارتقا دهد گرنه بیننده الان با این همه وسایل ارتباط جمعی، از همه چیز باخبر است و کسی نمیتواند سرش را کلاه بگذارد.
قاسم زارع تاکید داشت: فعلا فقط مشغل بازی در همین سریال «پس از آزادی» هستم، چون علاقه‌ای ندارم همزمان چند کار انجام دهم. سعی میکنم تمرکزم را ری کاری باکیفیت بگذارم.
گفتنی است سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر و تهیه‌کنندگی سعید سعدی این روز‌ها در لوکیشن‌هایی واقع در بوستان ولایت مشغل تصویربرداری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم زارع زارع سریال تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید

ایسنا نوشت: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: «از ظهر امروز (۵ اردیبهشت) در پاره‌ای نقاط، به‌ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال رخداد تندر و آذرخش پیش‌بینی می‌شود.»

بر پایه بررسی نقشه‌های پیش یابی و واکاوی الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

 امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • حروف الفبا و تأثیرش در نمرات دانش‌آموزان
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید