Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:00:59 GMT

یزد| یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر بهاباد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۱۸۳

یزد| یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر بهاباد برگزار شد

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد در یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر بهاباد گفت: در این یادواره‌ها شهدا یک درس به ما می‌دهند و آن درس اطاعت از ولایت فقیه است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهاباد، سردار اکبر فتوحی در یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر بهاباد اظهار داشت: مجالس شهدا با مجالس دیگر تفاوت دارد و آن هم این است که شهدا با دیگران متفاوت هستند و اگر کسی در یادواره‌ها و مراسمات این چنینی شرکت کند، از سوی شهدا دعوت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروز دشمن ماهواره‌ها و سایت‌های زیادی را راه‌اندازی کرده تا جوانان ما را گمراه و شبه ‌افکنی کند، گفت: هواداران آمریکا در داخل می‌گویند که ایران موفق نبوده باید به آن‌ها گفت کمی به خود رجوع کنید و ببینید که ما چه داشتیم و امروز چه به دست آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و اطاعت از ولی امر مسلمین به تمام ممالک صادر شده است.

اصفهان| آیت‌الله مهدوی: شهدا، خداوند را نسبت به همه دارایی‌هایشان در اولویت قرار ‌دادندغبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت روز ارتش در کرمان به روایت تصویر‌یادواره شهدای ارتش در مشگین‌شهر برگزار شد

فتوحی به تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در تمام صحنه‌ها شکست خورده و از روی عصبانیت و ناتوانی در مقابل این مجموعه مردمی، آن را تروریست خطاب می‌کند.

فرمانده اسبق سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه را ندارد تاکید کرد: دشمن در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و بار دیگر در برابر ملت ایران و سپاه مقتدر طعم تلخ شکست را خواهد چشید.

وی با بیان اینکه اهانت ترامپ به سپاه پاسداران سبب شد تا شناخت‌ نسبت به سپاه ریشه‌دارتر شود خاطرنشان کرد: تا انقلاب اسلامی ایران پابرجا است، سپاه پاسداران هم خواهد بود و کسی که قصد تحریم سپاه پاسداران دارد یعنی قصد مقابله با ایران اسلامی دارد.

فتوحی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی نتیجه 40 سال ایستادگی و مقاومت است اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در جهان صاحب عزت و کرامت است.

وی در پایان عنوان کرد: صبر و مقاومت مردم ایران در مقابل توطئه اقتصادی دشمنان و تحریم‌های آمریکا نوعی ایثار است و نهادینه ساختن فرهنگ ایثار، ایران اسلامی را در مقابل همه مشکلات بیمه خواهد کرد و به برکت خون شهدا با تکیه بر همین فرهنگ پیروزی‌های ملت ایران استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود

امام جمعه اصفهان در دیدار با اعضای کنگره یادواره شهدای استان اصفهان گفت: کاری که در عملیات وعده صادق انجام شد بار دیگر این ادعا را ثابت کرد که مردم و مسئولان جمهوری اسلامی در مواضع خود صادق هستند و دشمن نیز این پیام را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای برگزارکننده کنگره یادواره شهدای استان و شهرستان اصفهان ضمن تبریک پیروزهای دلیرمردانه جبهه مقاومت و نیروهای مسلح کشور در عملیات غرورآفرین عملیات وعده صادق به ذکر نکاتی پیرامون بهتر برگزار نمودن کنگره شهدای اصفهان پرداخت و اظهار کرد: تبدیل وصیت‌نامه شهدا به کتاب، یکی از اموری است که می‌توان انجام داد و به ویژه برای برگزاری این کنگره از کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این زمینه بهره گرفته شود.

وی افزود: قدردانی از شهدا و خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همه ما است و به خصوص باید این قدردانی نسبت به جانبازان نیز وجود داشته باشد.

امام جمعه اصفهان با بیان دشواری‌ها و سختی‌های زندگی جانبازان و لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها و هم چنین بهبود شرایط مراکز درمانی و مراقبت ویژه از جانبازان گفت: هر چه داریم از وجود شهدا و جانبازان است و دشمن نیز به همین دلیل سال‌های سال است از جنگ با کشور ما بیم دارد.

وی افزود: کاری که در عملیات وعده صادق انجام شد بار دیگر این ادعا را ثابت کرد که مردم و مسئولان جمهوری اسلامی در مواضع خود صادق هستند و دشمن نیز این پیام را دریافت کرد.

عضو خبرگان رهبری مقاومت بی نظیر مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق را سبب تسریع گسترش اسلام و انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: گاهی خداوند با دشمنان خود، دین خود را پیش می‌برد و لذا کودکانی که اسرائیل کشت هر یک بمبی علیه اسرائیل هستند و هر کشوری بخواهد با این رژیم از این پس رابطه داشته باشد ننگی برای آنها محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: شهید و خون شهید اثر دارد و شهید دادن سربلندی است و همه همت اسرائیل نیز این بود که قدرت خود را نشان دهد و قصد داشتند با این قدرت، کشورهای اسلامی را بترسانند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر تعبیر حضرت امام (ره) درباره اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه این تعبیر را یک الهام الهی دانست و تصریح کرد: تحلیلگران تعابیر متعددی درباره حمله سپاه پاسداران به کار بردند و اظهار ناباوری می‌کردند و لذا مقاومت مردم مظلوم غزه و هم چنین عملیات وعده صادق معجزه خداوند بوده و ابهت آمریکا و اسرائیل را از بین برد.

وی شکست اسرائیل را جبران ناپذیر بیان کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «حکم جهاد بر شما مقرّر گردید و حال آنکه بر شما ناگوار و مکروه است، لکن چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده، و چه بسیار شود چیزی را دوست دارید و در واقع شرّ و فساد شما در آن است، و خدا (به مصالح امور) داناست و شما نادانید».

۱۰ کنگره به صورت بخشی در هر منطقه اصفهان برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار محمد نصر اصفهانی، فرمانده ناحیه امام صادق (ع) و دبیر کنگره شهدای شهرستان اصفهان در ابتدای این دیدار گزارشی از روند اجرایی کنگره شهدای اصفهان ارائه کرده و اظهار کرد: پس از حدود ۲۷ سال بار دیگر کنگره شهدای استان و کنگره شهدای شهرستان اصفهان فعالیت خود را شروع کرده است و بر همین اساس مدلی ارائه شده که ۱۰ کنگره به صورت بخشی در هر منطقه برگزار شود و در نهایت یک کنگره استانی در انتها برگزار خواهد شد.

دبیر کنگره شهدای شهرستان اصفهان در ادامه افزود: در مجموعه استان، مسئول برگزاری کنگره شهدا، استانداری بوده و دبیر اجرایی آن نیز سپاه استان است و کمیته‌هایی نیز بر همین مبنا تشکیل شده است.

سرهنگ نصر اصفهانی ۶۰ درصد شهدای استان را متعلق به شهرستان اصفهان اعلام کرد و گفت: یک اجلاسیه مرکزی در استان تشکیل خواهد شد و هر شهرستانی که بالای هزار شهید داشته باشد می‌تواند به طور مستقل کنگره برگزار کند.

کد خبر 747507

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت