Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران گفت که در سال گذشته حدود 13 هزار ميليارد ريال اعتبار عمراني در اين استان توزيع شد.

مفيد غلامي راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ساري افزود : در مجموع در سال گذشته حدود 56 درصد از بودجه عمراني مصوب به استان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بودجه جاري توزيع شده در سال 97 در اين خطه شمال کشور را حدود 6 هزار و 380 ميليارد ريال اعلام کرد که گفت که 97 درصد از بودجه مصوب در اين بخش هم اختصاص داده شد.
اين مسئول افزود : اعتبار عمراني سال گذشته براي پنج هزار و 560 پروژه عمراني نيمه کاره هزينه شد که تعداد زيادي از اين پروژه ها خاتمه يافته است.
وي مجموع اعتبار عمراني استان مازندران را در سال 96 حدود 12 هزار ميليارد ريال بيان کرد.
در سال 96 حدود 10 هزار ميليارد ريال اعتبار عمراني در مازندران هزينه شد که 30 درصد کمتر از اعتبار سال 97 بود.
** اختصاص 185 ميليارد تومان اعتبار به شهرداري ها
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران گفت: در سال گذشته حدود 185 ميليارد تومان اعتبار عمراني از سوي دولت به شهرداري هاي اين استان تخصيص داده شد.
غلامي راد از پروژه زيرگذر شهيد علمدار شهر ساري به عنوان يکي از پروژه هاي اجرايي عمراني در مديريت شهري مرکز مازندران ياد کرده که اعتبارش از سوي دولت تامين شد.
براي اين پروژه عمراني حدود 12 ميليارد تومان بودجه اختصاص داده شد.
وي گفت : از اين پس دولت اعتبار اختصاصي به مديريت شهري را در قالب پروژه هاي عمراني مصوب و مورد تاييد پرداخت مي کند و بدون تعريف پروژه عمراني اعتباري در اختيار شهرداري ها قرار نمي گيرد.
مازندران 58 شهر دارد که 53 درصد از جمعيت حدود سه ميليون و 300 هزار نفري استان در اين مناطق سکونت دارند. مجموع بودجه سنواتي شهرداري هاي اين استان که از محل درآمدها تامين مي شود حدود يک هزار ميليارد تومان برآورد شد که نيمي از اين بودجه مربوط به شهر ساري است.
دولت تدبير و اميد در سال 96 حدود سه هزار ميليارد ريال از محل ماليات بر ارزش افزوده بودجه به شهرداري و دهياري هاي مازندران اختصاص داده بود.
6982/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل