Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از لنگرود، مصطفی سالاری در بازدید از مجتمع تولیدی گروه صنعتی نوشینه لنگرود روند فعالیت این واحد تولیدی را مورد بازدید قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار از طریق توجه به جریان تولید و حمایت از سرمایه گذاران اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نامگذاری شده لازم است تا برای بهبود روند تولید و کیفیت افزایی محصولات تولیدی گام های اثرگذاری برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت سرمایه گذاران کسب و کار مقام معظم رهبری تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی شهر صنعتی البرز بازدید کرد و مشکلات و مسائل این واحد‌ها را مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار قزوین در ابتدا از شرکت دارو شیشه استان، تولید کننده انواع محصولات پوکه شیشه‌ای اعم از آمپول، ویال، کارپول و کارتریج بازدید به عمل آورد.

این مجموعه تولیدی با بهره گیری از ۵۰ خط تولید دارای ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد پوکه شیشه دارو، توانسته همچنان مشتریان بازار داخلی و بین المللی خود را حفظ کند.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود از مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک الوند مستقر در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

این مجموعه تولید کننده کاشی دیوار، سرامیک کف پرسلان لعابدار، پرسلان تکنیکال، پرسلان شوگر افکت، قطعات دکوری پرسلان لعابدار فول پولیش در ابعاد مختلف است که با تولید ۳۰ هزار فرصت شغلی، سالانه ۷۲ میلیون متر مربع کاشی تولید می‌کند.

استان قزوین با دارا بودن یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی، از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی بهره‌مند است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز