Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- میراسماعیل صدیق ضمن تحلیل فضای تولید پوشاک در سال جاری گفت: کارخانه های بسیاری در سطح استان البرز وجود دارد که برخی از آن ها حتی توانایی صادرات البسه به کشورهای دیگر را نیز دارند.

میراسماعیل صدیق دبیر اتاق اصناف استان البرز و رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اتحادیه های مربوط به تولید و عرضه پوشاک در کرج قصد دارند تا به سهم خود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید داخلی گام برداشته و بخشی از این نیاز جامعه را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم تعامل میان تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک گفت: اگر می خواهیم در راستای حمایت از تولید ملی گام برداریم ابتدا لازم است تا فروشندگان به کیفیت بالای محصولات داخلی باور داشته و به تولیدکنندگان اعتماد کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج تصریح کرد: وقتی فروشندگان با تولیدکنندگان تعامل داشته باشند بازار نیز سرشار از محصولات باکیفیت ایرانی خواهد شد.

صدیق در خصوص گلایه برخی تولیدکنندگان پوشاک گفت: عده ای از تولیدکنندگان در خصوص مواد اولیه و تجهیزات گلایه مند هستند این در حالی است که بسیاری از کارخانه های پوشاک در سطح استان فعالیت داشته و مشکلات این چنینی ندارند.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف همواره حامی تولیدکنندگان بوده و به گلایه های آن ها رسیدگی می کند اما اعتقاد داریم در سال جاری باید رقابت میان تولیدکنندگان بر سر عرضه محصولات باکیفیت افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک از برگزاری تورهای بازدید از شهرک های صنعتی خبرداد و گفت: طبق برنامه جهت آشنایی فروشندگان پوشاک با برخی کارخانه های تولیدی تور بازدیدی را در نظر گرفته ایم که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

صدیق ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های پوشاک داخلی گفت: تجربه برگزاری نمایشگاه و جشنواره ویژه تولید داخلی در سال گذشته نشان داده مردم اگر محصولات ایرانی را ببینند بدون شک از آن ها حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: سال جاری نیز به صورت تخصصی جشنواره پوشاک کودک ایرانی برگزار می شود که پیش بینی می شود به مانند دیگر نمایشگاه های محصولات داخلی مورد حمایت مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز پوشاک تولید داخلی رونق تولید کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین کلاهبرداران اسکیمری در قالب فروشندگان سیار

سرهنگ جلیلیان گفت: یکی از شایع ترین کلاهبرداری های مجازی توسط مجرمان سایبری کپی اطلاعات عابر بانک ها « اسکیمر» است که کاربران هنگام خرید عملیات رمز کارت بانکی را خودشان انجام دهند.

وی اضافه کرد: برای این نوع سرقت‌های الکترونیکی، کاربران مهمترین نقش را ایفا می‌کنند که با رعایت یک‌ سری نکات امنیتی ساده می توان ضمن حفظ اطلاعات کارت بانکی خود، مانع از برداشت غیر مجاز مجرمان سایبری شد.

جلیلیان بیان کرد: طی سال گذشته بیش از ۱۴ مورد کلاهبرداری اسکیمری در استان البرز کشف شد که هشت مورد آن در قالب فروشندگان سیار بود.

رییس پلیس فتا البرز افزود: طرح های بازرسی از فروشندگان سیار توسط کارشناسان پلیس فتا استان البرز برای پیشگیری از هرگونه کپی و سرقت کارت های بانکی درحال اجرا است.

جلیلیان گفت: کاربران هنگام پرداخت و خرید، خودشان نسبت به کشیدن کارت عابربانک در دستگاه کارت خوان اقدام کنند و از افشای رمز آن در جمع دیگران خودداری نمایند.

وی همچنین از مردم خواست برای خرید از فروشگاه‌های معتبر استفاده کرده و از تحویل کارت بانک به فروشندگان سیار و کیوسک های میان راهی بپرهیزند.

به گفته وی عمده جرائم شایع در برداشت های غیرمجاز کپی برداری از کارت عابر بانک است که به طور معمول کلاهبرداران برداشت غیر مجاز را از یک تراشه الکترونیکی و شبیه دستگاه پوز انجام می دهند و چنانچه کاربر رمز را در اختیار آن ها قرار ندهد، با کپی برداری هیچ اقدامی نمی توانند انجام دهند.

وی تاکید کرد: کاربران در صورت اطلاع از این‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • مصوبه جدید دولت برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان
  • قیمت طلا امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تمام شرکت‌های تولید کننده آرد، غنی‌سازی آرد را با آهن و اسید فولیک انجام می‌دهند
  • قیمت طلا امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • کمین کلاهبرداران اسکیمری در قالب فروشندگان سیار