Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - نشست شوراي هماهنگي ستاد بحران استان لرستان روز شنبه به رياست رييس جمهوري در فرودگاه خرم آباد آغاز شد.

به گزارش ايرنا در ابتداي اين نشست استاندار لرستان گفت: رييس جمهوري همواره پيگير وضعيت سيلزدگان استان بودند و دستورات لازم را براي رسيدگي به وضعيت شهرهاي سيلزده صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد موسي خادمي اظهار داشت: دکتر روحاني همچنين براي بررسي وضعيت آسيب ديدگان خصوصا نجات جان مردم تاکيد داشتند.
رييس جمهوري روز شنبه به منظور بازديد از مناطق سيلزده لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد و در بدو ورود به خرم آباد مورد استقبال آيت الله سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه و سيدموسي خادمي استاندار لرستان و جمعي از مسئولان استان قرار گرفت.
دکتر روحاني که در اين سفر وزراي کشور، راه وشهرسازي ، اطلاعات ، نيرو، جهادکشاورزي و رئيس دفتر رييس جمهوري وي را همراهي مي کنند پس از ورود به فرودگاه خرم آباد در نشست ستاد بحران استان لرستان شرکت خواهند کرد.
دکتر روحاني سپس براي بررسي مشکلات مناطق سيلزده به شهرستان پلدختر عزيمت خواهند کرد.
در جريان سيل اخير معاون اول رييس جمهور ، چند تن از وزرا از جمله وزراي ارتباطات و فناوري اطلاعات ، ورزش و جوانان ، بهداشت و درمان ، جهادکشاورزي ، نيرو ، آموزش و پرورش ، راه و شهرسازي و 35 تن از مقام هاي کشوري و لشکري از مناطق سيلزده لرستان بازديد کرده اند.
سيل 12 فروردين در لرستان علاوه بر برجاي گذاشتن حدود 40هزار ميليارد ريال خسارت جان 15 نفر را نيز گرفت.
3210/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6085644

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد