Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:06:19 GMT

15 درصد مدارس قزوین نیازمند تخریب و بازسازی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۴۵۳

15 درصد مدارس قزوین نیازمند تخریب و بازسازی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین اعلام کرد: حدود 19 درصد مدارس استان نیازمند مقاوم‌سازی و 15 درصد نیز نیازمند تخریب و بازسازی هستند که امیدواریم خیرین در این امر مشارکت کنند.

عسکرعلی جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری سلسله جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در مناطق چهارده‌گانه آموزش‌وپرورش استان قزوین اعلام کرد: در روز پنجم اردیبهشت‌ماه جشنواره مرکزی خیرین مدرسه‌ساز در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون خیرین استان بالغ‌بر 20 میلیارد تومان جهت تخصیص به مدرسه‌سازی را تقبل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین 65 درصد مدارس استان استانداردسازی، حدود 19 درصد مدارس استان نیازمند مقاوم‌سازی و 15 درصد نیز نیازمند تخریب و بازسازی هستند که امیدواریم خیرین در این امر نیز مشارکت کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین یادآور شد: توسعه مشارکت در ساخت مدارس، اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش، توسعه و تجهیز فضا و محیط یادگیری، ایجاد فضای شاد و مستحکم، نوسازی، مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس، فرهنگ‌سازی در حفظ و نگهداری مدارس ساخته‌شده، استانداردسازی مدارس ایمن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین از مهم‌ترین رویکردها ما بوده که باید تا سال 1404 به اهداف موردنظر خود دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدرسه منطقه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار

سیدولی الله حسینی اظهار کرد: پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و زائران امام هشتم از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است و بر اساس پیش‌بینی و تجربه سالیان گذشته، انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در مدارس و مراکز رفاهی تجهیز شده، اسکان یابند.

وی افزود: بدین منظور ۴۴ باب مدرسه در شهرستان سبزوار در قالب ۴۰۰ کلاس درس تجهیز و برای پذیرایی از مسافران آماده‌سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر فراهم بودن زمینه اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس این شهر، بقاع متبرکه، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌سراها و مهمان‌پذیرها نیز مهیای اسکان زائران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • ۳۰ درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • 30 درصد مدارس اردبیل خیّرساز است
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • خیران؛ بزرگترین رکن نهضت مدرسه‌سازی
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار