Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:36:52 GMT

بحران تراکتور؛ خودزنی مالک باشگاه بعدازیک باخت عادی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۴۵۵

پول خرج کردن در ورزش یک بحث است و مدیریت کردن در این حوزه، بحث دیگر… شما تا به حال دیده‌اید سرمایه‌داری که در فلان شهر ایران بیمارستان خصوصی می‌سازد، خودش مدعی انجام عمل جراحی در اتاق عمل و طبابت در بخش اورژانس بیمارستان شخصی‌اش باشد؟ اما متأسفانه در فوتبال بعضی‌ها که پول دارند و پول‌شان را به چرخه فوتبال می‌آورند، تصور می‌کنند الفبای مدیریت فوتبال را هم با همین پول خریده‌اند و می‌توانند همه‌کاره باشگاه خودشان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تصور غلط که مالک یک باشگاه می‌تواند همزمان مدیرعامل همان باشگاه هم باشد، از وقتی در فوتبال ما تبدیل به یک باور شد که مشاوران سودجو اطراف سرمایه‌داران فعال در حوزه ورزش را گرفتند و برای آن که از ناآگاهی صاحبان پول و ناآشنایی‌شان به فوتبال سوءاستفاده کنند، به آن‌ها خط دادند خودتان می‌توانید مدیر باشید و چه مفهومی دارد وقتی پول از جیب شما می‌رود، شخص دیگری مدیریت کند؟ نتیجه مشاوره‌های غلط و البته وسوسه شهرت این بود که برخی مالکان باشگاه‌های خصوصی، خودشان را در قامت مدیرعامل دیدند و ناخواسته تیشه به ریشه تیم‌شان زدند و سرمایه خود و آرزوی یک شهر را به باد دادند.
نمونه اخیرش همین بلایی که سر تراکتورسازی تبریز آمد؛ تیمی که می‌توانست همین امروز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس در صدر جدول باشد، بعد از اتفاق غیرمنتظره‌ای که در رشت افتاد، ناگهان به حاشیه رفت. نمی‌خواهیم درباره درگیری مالک تراکتورسازی و محسن فروزان قضاوت کنیم و ترجیح می‌دهیم در ماجرای اتهامی که زنوزی به دروازه‌بان مغضوب تیمش زده، منتظر نتیجه تحقیقات کمیته اخلاق بمانیم. خبر نوشت: اگر یک مدیرعامل آشنا به فوتبال و متخصص در زمینه مدیریت ورزشی بالای سر تراکتورسازی بود، بعد از اتفاق رشت، اجازه نمی‌داد تیم این‌چنین دچار بحران شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تراکتورسازی شرط بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند

مالک تازه وارد منچستریونایتد از هواداران خواست که صبور باشند. 

طرفداری | سر جیم رتکلیف، مالک صنایع پتروشیمی اینئوس در ماه فوریه قراردادی برای خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه و کنترل بخش عملیات فوتبال یونایتد منعقد کرد. در راستای تغییراتی که از آن زمان آغاز شد، در اوایل این هفته، منچستر یونایتد جیسون ویلکاکس را به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه معرفی کرد.

عمر برادا، مدیرعامل جدید یونایتد، هنوز کارش را شروع نکرده و باشگاه هنوز برای استخدام دن اشوورث به عنوان مدیر ورزشی با نیوکاسل یونایتد به توافق نرسیده است. رتکلیف در مصاحبه با بی بی سی گفت:

فوتبال یک ماجراجویی طولانی است. یکی از مشکلات فوتبال این است که شما افراد جدید و باکیفیتی را برای تیم جذب می‌کنید، اما همه آن‌ها در مرخصی اجباری هستند (اشاره به وضعیت برادا). بنابراین شش ماه، یک سال، یا حتی ۱۸ ماه طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند به تیم ملحق شوند. این یک مشکل واقعی در فوتبال است. 

رتکلیف در ادامه گفت:  

می‌دانستم که هواداران بی‌صبرند، اما این یک مسیر است. چه آن‌ها خوششان بیاید یا نه، باید کمی صبور باشند. این یک کلید برق نیست که فقط با یک ضربه همه چیز درست شود. کمی زمان می‌برد. اما ما موفق خواهیم شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • (اینفوگرافیک) ۱۰ خودزنی رژیم صهیونیستی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!