Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام سینکایی از حل مشکلات کارخانه آجرثبات شهرستان قرچک با ورود مدعی العموم خبر داد.

حجت الاسلام علی سینکایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از حل مشکلات کارخانه آجرثبات شهرستان قرچک با ورود مدعی العموم خبر داد.

وی گفت: به دلیل خاکبرداری و پرداخت نکردن عوارض از سوی کارخانه آجر ثبات، اختلافی بین این کارخانه با اداره صنعت، معدن تجارت پیش آمده بود که طی جلساتی در فرمانداری و دادسرای شهرستان این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سینکایی ضمن اشاره به بازدید میدانی مدعی العموم از محل کارخانه از صدور دستورات لازم برای حل این مشکل خبر داد و گفت: در حال حاضر کارخانه موظف به پرداخت عوارض  است و دستورات لازم نیز برای ایمن سازی صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قرچک مدعی العموم صنعت معدن تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با بیان اینکه همه هم و غم مدیران شهرستان در سال جدید باید مردم و درخواست‌های آنها باشد، گفت: مسئولان شهرستان باید گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

سید محمدهادی احمدی طباء عصر امروز (چهارشنبه، ۸ فروردین) در شورای اداری شهرستان در سالن سینما اردستان، اظهار کرد: سال گذشته در سطح شهرستان اردستان تلخی و شیرینی‌های را شاهد بودیم و برخی از پروژه‌ها بعد از گذشت ۱۲ و ۱۵ سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌هایی که سال گذشته در شهرستان اردستان افتتاح شده بود، افزود: سال گذشته شاهد رشد ۷ درصدی بیمه اجباری و ۲۳ درصدی در حوزه هرم و مشاغل آزاد را شاهد بودیم. هم چنین یکی از کارهای بزرگ فرهنگی که سال گذشته در سطح شهرستان اردستان انجام شد برگزاری بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا بوده است.

فرماندار اردستان تصریح کرد: با مجموعه اقدامات انجام شده سال گذشته در حوزه مسکن شاهد یک شکوفایی در سطح شهرستان بودیم و با وجود الحاق ۳۹ هکتار زمین در شهر اردستان دوسری واگذاری زمین در حوزه جوانی جمعیت داشتیم.

وی با بیان اینکه هم چنین در شهر مهاباد نیز بیش از ۲۰۰ قطعه پلاک زمین در حوزه نهضت ملی تحویل افراد شده است، اضافه کرد: مسکن کریمان زواره که دو سال با سنگ اندازی برخی افراد معطل مانده بود اکنون بیش از ۸۰ درصد در قسمت سفت کاری پیشرفت دارد.

احمدی طباء افزود: تمام سعی و تلاش مجموعه شهرستان برگزاری انتخابات سالم و امن در اسفند سال گذشته بود و به گونه‌ای اتفاق افتاد که مشارکت ۸۴ درصدی مردم شهرستان اردستان رتبه دوم استان اصفهان را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم که عنوان شعار سال جدید از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است، گفت: همه هم وغم مدیران شهرستان در سال جدید باید مردم و درخواست‌های آنها باشند. تمام تلاش مسئولان باید به گونه‌ای باشد که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

قرارگاه مشارکت مردمی در اردستان راه‌اندازی شود

احمدی طباء با بیان اینکه یکی از وظایف ادارات خاص شهرستان مانند صمت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، تعاون کار و... در سال جدید راه اندازی قرارگاه مشارکت مردم خواهد بود، گفت: مدیران شهرستان در سال جدید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که مردم وسط میدان باشند زیرا هر کجا مردم در راس بودند مطمئنا موفقیت و پیروزی را به دنبال داشته است.

وی افزود: یکی از افتخارات فرمانداری شهرستان، انتصاب بیش از هفت مدیر خانم به عنوان مسئول اداره و بانک بوده است که در سابقه اردستان بی نظیر بوده است. امروز مدیران خانم در شهرستان اردستان بسیار متعهد، جهادی، کارآمد و متدین در حوزه‌هایی که هستند خدمت رسانی می‌کنند.

فرماندار اردستان با اشاره به عملکرد رسانه‌های شهرستان در سال گذشته، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان سال گذشته انقلابی کار کردند و عملکرد قابل قبولی داشتند و انتظار داریم سال جدید امیدآفرینی را در دستور کار خود داشته باشند. خبرنگاران و کانال های فضای مجازی به جای بزرگ نشان دادن نقطه‌های سیاه، خبرهای سفید را پررنگ تر کنند.

مسئولان عالی اردستان فضای اجتماعی را آرام و امن کنند

همچنین امام جمعه اردستان در این جلسه گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند تقوای اجتماعی داشته باشند و جامعه را به سمتی ببرند که مردم در آن احساس آرامش و امنیت اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و... داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن دهشیری بیان کرد: اگر تقوای اجتماعی در جامعه شکل گرفت و مردم احساس امنیت کامل کردند آن زمان شعار رهبر انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم عملیاتی می‌شود. تسهیل، تسریع و تکریم مردم از مهمترین وظایف مدیران در سال جدید در محل کار و مواجه با مردم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان ما اگر می‌خواهند مردم و همه آنهایی که بیرون شهرستان حضور دارند برای جهش تولید مشارکت داشته باشند، باید به گونه‌ای کار کنند که زمینه برای حضور آنها تسهیل، درخواست‌ها تسریع و در برخورد با آنها تکریم مورد توجه قرار گیرد. نگذاریم برخی افراد در داخل شهرستان دانسته یا نداسته، فضا را جوری آلوده کنند که حضور و مشارکت مردم منفی شود.

امام جمعه اردستان با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم بزرگان شهرستان تخریب و تحقیر شوند، گفت: چرا اجازه می دهید هر کسی با هر نیتی ناامنی فکری و اجتماعی در فضای شهرستان ایجاد کند؟ یک انتخابات در شهرستان انجام شد و منتخب مردم هم مشخص شد، اما درست نیست که خدماتی که سال‌های گذشته انجام شده است نادیده گرفته شود و به همه کارهایی که انجام شده خط قرمز کشیده شود.

دهشیری گفت: از مسئولان عالی شهرستان تقاضامندیم با برنامه ریزی و دقت نظر فضای اجتماعی شهرستان را آرام و امن کنند تا آن وقت زمینه ساز تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم ایجاد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومین خوی ساخته می‌شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • اهواز با یک بارش ۳۸ میلی زیر آب رفت