Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:58:30 GMT

امروز؛ اعلام آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۶۸۴

حسین توکلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و بر این اساس از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه، ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه کارنامه آن‌ها منتشر شد، می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده و کد رشته‌های مورد نظر را در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.

توکلی گفت: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند از امروز شنبه ۳۱ فروردین تا روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل از رشته امتحانی مربوطه اقدام کرده و رشته‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون از ۲۸ فروردین طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور سازمان سنجش سازمان سنجش آموزش کشور توکلی آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای یاد شده «به شرح زیر» به اطلاع می‌رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون فوق می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.  

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی