Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان لرستان گفت: بسیار روز مبارکی است در شب میلاد منجی عالم بشریت هستیم که همه امیدها برای آینده جهان و کشور همه مسلمانان در سایه ظهور خواهد بود.

وی افزود: هر قدمی بر می‌داریم باید زمینه را برای آن ظهور آماده‌تر کنیم یک ساختمان بزرگی اگر به ما بگویند باید ساخته شود که زندگی مرد را متحول می‌کند ما همه تلاش می‌کنیم زمینش و مصالحش را آماده کنیم نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم بگوییم روزی توسط یک شخصیت استثنائی این ساختمان درست می‌شود باید مقدمات را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور یادآور شد: خدا توفیق دهد گامی را برای آن روز ظهور فراهم کنیم، امسال یک حادثه ویژه و خاصی بود من یادم می‌آید حضرت امام(ره) در همان هفته‌های اول انقلاب فرمود امسال سال پرنعمت و زحمتی بود. سال ۵۷ را از یک نظر شما نگاه کنید آن همه کشتار و زندان و ۱۷ شهریور و تاسوعا و عاشورا و حوادث سخت و دلهره‌آور داشت.

روحانی با اشاره به اینکه هر لحظه معلوم نبود چه می‌شود، گفت: سال سختی بود از لحاظ نعمت خدا بهترین سال تاریخ ایران بود. اعتصاب بود تظاهرات بود اقتصاد و زندگی و جان مردم در خطر بود، برخی شهید و جانباز شدند. امسال هم به تعبیری سال پرنعمت و پرزحمتی است نعمت خدا امسال بالا است آب را وقتی خدا نازل می‌کند یعنی حیاط و بقای ما را اعلام می‌کند.

وی تاکید کرد: رقم بالایی نسبت به سال‌های قبل آب وارد سرزمین ایران شد ۴۸۰ میلیارد متر مکعب آب وارد ایران شده است، به متوسط ۵۰ سال نگاه کنیم رقم متفاوت است. یک متر مکعب آن را اگر بخواهیم از دریا شیرین کنیم و در فلات ایران بیاوریم چقدر برای ما تمام می‌شود؟ این ۴۸۰ میلیارد آب را در هزار ضرب کنید و ببینید که چقدر خدا به ما سرمایه و نعمت داده است.

روحانی یادآور شد: برای این پرآبی خدا را شکر می‌کنیم اما در عین حال سال پرزحمتی بود برای استان‌های سیل‌زده، ۱۲ فروردین که با استاندار درباره پلدختر صحبت کردم گفت ارتباط ما قطع است خبری نداریم احساس خطر می‌کنیم خیلی نگران شدم بعد از تلفنش کمی قرآن خواندم و دعا کردم تا صبح چند بار بیدار شدم تا اینکه صبح گفتند تلفات جانی نداشته است و خبر خوشحال‌کننده بود.

وی افزود: جان مردم حفظ شد اما خسارات زیادی به آنها وارد شده اینکه چه کار می‌کردیم خسارت کمتر می‌شد مقوله دوم است از متخصیصن خواستم مساله سیل را بررسی کنند و اقدامات قبلی و کاستی‌ها را ظرف ۶ ماه در قالب گزارش ملی بدهند ربطی به دولت هم ندارد همه کارشناسان نظر می‌دهند حتما اگر کارهایی می‌شد خسارات کمتر می‌شد اینکه چقدر توان مالی داشتیم و اولویت‌ها چه بوده بحث دیگری است.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود این ویتامین سبب احساس خستگی می‌شود

به گزارش خبرآلاین، احساس خستگی، بروز زخم‌های دهانی و همچنین افت توان ذهنی از جمله علائم کمبود ویتامین B۱۲ هستند اما درصورتیکه در پاهای خود احساس خواب رفتگی می‌کنید هم احتمالا با خطر کمبود این ویتامین مواجه هستید و این علائم نشان‌دهنده ضرورت گنجاندن خوراکی‌های حاوی این ویتامین به رژیم غذایی روزانه‌تان است.

بدن برای ساختن گلبول‌های قرمز خون به ویتامین B۱۲ نیاز دارد. همچنین برای حفظ سلامت سیستم عصبی و تولید DNA وجود این ویتامین ضروری است. به علاوه بدن برای تولید میلین از این ویتامین استفاده می‌کند. میلین ماده چربی است که اطراف عصب را می‌پوشاند. اما بدون وجود مقدار کافی از این ویتامین، عصب‌ها پوشش حفاظتی خود را از دست می‌دهند و فرد دچار احساس خواب رفتگی می‌شود.

همچنین از دیگر علائم کمبود ویتامین B۱۲ می‌توان به سردرد، احساس خستگی و از دست دادن اشتها اشاره کرد.

به گفته محققان، سال‌ها زمان نیاز است تا علائم کمبود ویتامین B۱۲ ظاهر شود و تشخیص آن می‌تواند پیچیده باشد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895683

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • زنبور عسل ملکه تا یک هفته زیر آب زنده می‌ماند
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • غیورمردان سپاه با عملیات «وعده صادق» خواب را از چشمان صهیونیست ها ربودند
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • کمبود این ویتامین سبب احساس خستگی می‌شود