Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:08:56 GMT

دایره برق گیلوان در شهرستان طارم راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۸۷۴

دایره برق گیلوان در شهرستان طارم راه اندازی شد

زنجان- ایرنا- رئیس اداره توزیع برق شهرستان طارم گفت: به منظور حضور به موقع و در کمترین زمان اکیپ حوادث، سهولت در ارائه خدمات به مشترکان شرق طارم و با توجه به درخواست های مردمی، طبق مصوبه شورای اداری شهرستان، دایره برق گیلوان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، داود امینی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اخبار منتشر شده در مورد انتقال اداره توزیع برق شهرستان طارم از شهر آب بر به دهستان گیلوان را تکذیب کرد و افزود: با توجه به وجود مسافت طولانی شبکه توزیع برق در شهرستان و با عنایت به آماده باش شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در پی بارش های اخیر، به جهت حضور به موقع اکیپ حوادث این اداره در قسمت شرق طارم و همچنین ارتقاء دهستان گیلوان به سطح بخش در آینده ای نزدیک، شرکت توزیع برق استان زنجان به راه اندازی دایره برق گیلوان زیر نظر مدیریت توزیع برق طارم واقع در شهر آب بر اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی راه اندازی این مجموعه را موجب افزایش کارآیی و عملکرد شرکت توزیع برق عنوان کرد و گفت: با دایر شدن این شعبه از اداره برق شهرستان طارم که متشکل از 6 نفر پرسنل اداره برق و 12 نفر پرسنل پیمانکاری است، نیاز مشترکان منطقه برطرف و هزینه رفت و آمد مشترکان جهت مراجعه اداره توزیع برق واقع در مرکز شهرستان حذف می شود.
وی خاطرنشان کرد: این شعبه از اداره برق شهرستان طارم به صورت 2 شیفت صبح و شب خدماتی چون، صدور فیش، اشتراک پذیری، اعلام خاموشی ها، پیگیری و رفع حوادث و سایر موارد مربوط به صنعت برق را ارائه خواهد داد.
رئیس اداره توزیع برق شهرستان طارم جلب رضایت مردم منطقه را یکی از دلایل اصلی راه اندازی این شعبه از اداره برق طارم عنوان و ابراز امیدواری کرد، اقدامات صورت گرفته موجب کاهش زمان خاموشی ناخواسته به دلیل کاهش مسافت نسبت به اداره برق شهرستان، حضور به موقع اکیپ حوادث در مواقع بحران در این منطقه از شهرستان و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان و نزدیکترین مکان به هشت هزار مشترک این منطقه خواهد شد که در نهایت موجب افزایش رضایت مردم این منطقه شده که از سهولت ارائه خدمات دولتی خوشحال خواهند شد.
به گزارش ایرنا، ادراه توزیع برق شهرستان طارم در سال 1360 در این شهرستان راه اندازی شده است و در حال حاضر به 22 هزار مشترک این اداره خدمات ارائه می شود.
900 کیلومترشبکه توزیع برق فشار متوسط و 500 کیلومتر شبکه توزیع برق فشار ضعیف در شهرستان موجب کندی ارائه خدمات بویژه در مواقع بحران به مشترکین شده است و با راه اندازی دایره برق گیلوان 8 هزار مشترک این منطقه به سهولت خدمات شرکت توزیع برق در این منطقه را دریافت خواهند کرد.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
6085/9886

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه اندازي گيلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: مقدار توزیع کود در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۲.۵ برابر افزایش یافته و نزدیک به ۸۰ درصد سهمیه کودی شهرستان جذب شده است.
مظلومی افزود: این مقدار توزیعی شامل یک هزار و ۹۸ تن کود ازته، ۱۰۰ تن کود فسفاته، ۱۰۰ تن کود پتاسه است.
مظلومی بیان کرد: خط قرمز ما در برنامه تأمین و تدارک نهاده‌های کشاورزی، کیفیت آنها است و فرآیند کنترل کیفیت در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که از کارخانه‌های تولیدی تا شبکه کارگزاری‌ها را در بر می‌گیرد، به طور سیستماتیک اجازه ورود و توزیع کود‌های کم کیفیت را به هیچ عنوان نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان شوط در سال ۱۴۰۲ 
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده