Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:52:20 GMT

فردا؛ اعزام تیم ملی ریکرو به اردوی تمرینی چین

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۸۸۷

فردا؛ اعزام تیم ملی ریکرو به اردوی تمرینی چین

کمانداران اعزامی به چین فردا برای برپایی اردو راهی گوانگژو می‌شوند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، ملی‌پوشان تیراندازی با کمان کشورمان برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش از مسابقات جهانی شانگهای، عازم گوانگژو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مردان متشکل از صادق اشرفی، محمد صادق کبودانی، رضا شبانی، امین پیرعلی و تیم بانوان متشکل از زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، شیوا شجاع مهر و نیلوفر علیپور، کمانداران اعزامی به چین هستند.

تیم ریکرو ایران قرار است اردوی آماده‌سازی خود را با هدایت مجید میررحیمی، زهرا شعبانی و به سرپرستی امید نجاری در گوانگژو آغاز کند.

اردوی گوانگژو تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و کمانداران ریکرو از روز 16 تا 22 اردیبهشت در رقابت‌های جهانی شانگهای به مصاف حریفان خود می‌روند.

زهرا نعمتی: کسب سهمیه المپیک در تیراندازی با کمان سخت است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین