Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@16:33:16 GMT

توقیف خودرو اگر راننده دو تخلف همزمان انجام دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۹۱۸

به گزارش ایلنا، سرهنگ عدنان جلال گفت: چنانچه راننده وسیله نقلیه ایی اقدام به انجام حرکات نمایشی، مارپیچ، سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، عبور از چراغ قرمز و تجاوز به چپ از محور راه نماید وسیله نقلیه وی به مدت ۷۲ ساعت توقیف وبه پارگینگ هدایت خواهدشدچنانچه مامورین راهنمایی و رانندگی دو تخلف همزمان را از سوی راننده ایی مشاهده نمایند طبق قانون رسیدگی به تخلفات، می‌بایستی نسبت به توقیف وسیله نقلیه به مدت ۷۲ ساعت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به شهروندان توصیه کرد به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات ناگوار ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از انجام هرگونه حرکات مخاطره آمیز پرهیز کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: با هدف ارتقای امنیت در سطح جامعه و پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های تابعه در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف هشت دستگاه خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت و کشف شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۲۲ متهم متواری شناسایی، دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 746696

دیگر خبرها

  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • مصوبه مجلس برای ضبط وسیله نقلیه حامل سلاح جنگی
  • وسیله نقلیه حامل انواع سلاح گرم جنگی ضبط می‌شود
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل