Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:02:55 GMT

قاریان نونهال و نوجوان قزوین تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۹۲۰

قاریان نونهال و نوجوان قزوین تجلیل می‌شوند

مصطفی فضل علی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح «با قرآن در رمضان» برای چهارمین سال متوالی است که همزمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز برگزار می‌شود و این مراسم فردا یکشنبه در تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: ۸۷ نفر از قزوین در این طرح شرکت کردند و سال گذشته در امامزاده آمنه خاتون در جلسات ختم قرائت قرآن در رمضان که از شبکه استانی سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد شرکت و قرآن را ختم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل علی بیان کرد: این مراسم همه ساله برگزار می‌شود و امسال نیز در امامزاده آمنه خاتون در خیابان ملک آباد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: طرح با قرآن در رمضان همه ساله در یک مسجد برگزار شده و به صورت زنده از شبکه استانی در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی طرح با قرآن در رمضان نونهالان و نوجوانان استان قزوین تصریح کرد: هدف از این برنامه تزویج فرهنگ قرآنی و توسعه تلاوت قرآن در سنین نونهالان و نوجوانان و شناسایی قاریان نوجوان و به کارگیری این افراد در مناسبت‌ها در محافل دینی و قرآنی است.

وی بیان کرد: مراسم تجلیل از قاریان قرآنی و نیز اختتامیه مسابقات قرآنی فجر و تجلیل از قاریان مراسم اعتکاف فردا دوشنبه از ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه با حضور حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی، قاریان و حافظان قرآن کریم در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

کد خبر 4595400

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی قزوین مراسم تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، محمد بابایی؛ مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه مرحله استانی نخستین جشنواره قرآنی «حیات» به انجام رسیده است، گفت: از این مرحله ۵۷۰ منتخب به مرحله کشوری این دوره راه پیدا کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: مرحله کشوری نخستین جشنواره قرآنی «حیات» در سه بخش آوایی، شفاهی و کتبی و در ۱۴ رشته هم برای آقایان و هم برای بانوان، ۲۲ اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می شود و تا ۲۵ اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. 
 
بابایی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ما در خلال برگزاری این جشنواره، رونمایی از طرح راویان قرآن در قالب جشنواره «حیات» است که به این منظور یک مجموعه نمایشگاهی نیز برپا می‌کنیم و نشان راوی قرآن را نیز به روایتگران برتر اعطا خواهیم کرد.
 
مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه منتخبان شرکت‌کننده در مرحله کشوری این جشنواره از ۳۲ استان کشور به این مرحله راه یافته‌اند، گفت: راهیابی به این مرحله از دو طریق بوده است؛ در بخش‌های غیر هنری رقابت استانی ملاک انتخاب برای این بخش بوده و در بخش هنری، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره، آثار هنری خود را در قالب پوستر، کلیپ، فیلم کوتاه، خوشنویسی، عکاسی و پادکست مستقیم به دبیرخانه جشنواره فرستاده که ارزیابی برای انتخاب برگزیدگان در مرحله کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند