Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@06:32:13 GMT

سیل جان ۲میلیون ایرانی را به خطر انداخت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۹۳۷

سیل جان ۲میلیون ایرانی را به خطر انداخت

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سیل‌های ویرانگر در سه چهارم استان‌های ایران بیش از 10میلیون نفر را تحت تأثیر قرار داده،که از این تعداد دومیلیون نفر در معرض آسیب شدید قرار گرفته و 500هزار نفر نیز از خانه‌هایشان آواره شده‌اند.

نیمی از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند علاوه بر این، بیش از هزار مجموعه بهداشتی و هزار مدرسه تخریب شده یا به‌شدت آسیب دیده‌اند؛ در نتیجه 100هزار کودک از مدرسه محروم مانده و هزاران نفر نیز به مراقبت‌های بهداشتی اولیه دسترسی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تجهیزات نگهداری واکسن یونیسف، شامل 200 جعبه حمل واکسن و 100 جعبه نگهداری در دمای پایین، پنج‌شنبه شب وارد کشور شد. این تجهیزات در ارائه خدمات اولیه واکسیناسیون به کودکان در استان‌های سیل‌زده استفاده خواهد شد تا از شیوع بیماری‌ها جلوگیری شود، 80 یخچال واکسن نیز  از سوی یونیسف به ایران ارسال شده‌ و در راه هستند.

نیازهای کودکان در ایران با گذر زمان حادتر می‌شود و این امر نشانگر ضرورت ارسال سریع کمک‌های بیشتر است. به‌منظور ارسال کمک‌های اضطراری به کودکان سیل‌زده در ایران یونیسف خواهان دریافت کمک مالی به مبلغ 8.9میلیون دلار شده است. این سازمان اکنون با کمبود هشت‌میلیون دلاری در بخش تأمین این منابع مواجه است، در صورت تأمین منابع مالی، تجهیزات بیشتری در حوزه آموزش کودکان، آب و بهداشت عمومی و فردی برای کودکان سیل‌زده خریداری خواهد شد.

منابع مالی جمع‌آوری شده در حساب‌هایی که اخیراً برای کمک به سیل‌زدگان ایجاد شده‌اند یونیسف را قادر خواهد ساخت که تجهیزات ضروری را از مراکز عرضه تجهیزات این سازمان در خارج از کشور تهیه کرده و به ایران منتقل کند. برای اهدای کمک‌های مالی به وب‌سایت سازمان ملل در ایران (www.un.org.ir) مراجعه کنید.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

مدتی است ساکنان خیابان مطهری واقع در شهرستان رودهن استان تهران با مشکلاتی از قبیل دپوی زباله جنب معاینه فنی، آب آشامیدنی، پرسه سگ‌های ولگرد و عدم روشنایی مناسب مواجه هستند از سوی دیگر بوی نامطبوع کشتارگاهی که در حومه این خیابان واقع شده است موجب آزار شهروندان است.

اهالی این منطقه بار‌ها این مشکلات را پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگاهی به وضعیت ناخوش معابر مسکن مهر دادگستری در هرسین + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت
  • انجام حدود ۲میلیون و ۸۰۰ هزار آزمایش روتین وتخصصی​ در کرمانشاه
  • عکس| این دختر زندگی اش را بخاطر گلزار به خطر انداخت!
  • کمک به اوکراین، جمهوری خواهان کنگره را به جان هم انداخت
  • هت‌تریک فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی هند
  • حقوق سرایداران مدارس تا سقف ۲میلیون تومان افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲میلیون تومانی حقوق سرایداران