Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@05:42:49 GMT

روحانی: باید درس های لازم را از تجربه سیل بیاموزیم

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۱۹۵۱

خرداد: رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید همواره آمادگی های لازم برای مواجهه با حوادثی نظیر سیل داشته باشیم، گفت: باید درس های لازم را از تجربه سیل بیاموزیم.
به گزارش خرداد، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که صبح شنبه وارد استان لرستان شده است، در نشست شورای هماهنگی ستاد بحران استان لرستان که به ریاست وی برگزار شد، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید بنا را بر این بگذاریم که سال آینده نیز با سیل مواجه خواهیم شد و آمادگی لازم را در این زمینه کسب کنیم، اظهار داشت: این یک تجربه بزرگ و چاره ای نداریم جز اینکه آمادگی خود را بالا ببریم.روحانی با تاکید بر اینکه در مقطع اول که مربوط به کمک و امداد بود، کار بزرگی در کشور انجام شد، گفت: اول در این زمینه مردم بودند.رییس جمهوری ارایه آموزش های لازم به مردم در خصوص مقابله با حوادثی نظیر سیل را ضروری دانست و گفت: مردم باید بدانند که هنگام وقوع سیل و دیگر حوادث چه کاری باید انجام دهند.وی ادامه داد: احتمال دارد تا نیم ساعت نخست پس از حادثه کسی به منطقه نرسد و این نیم ساعت برای جان و مالی مردم طلایی است و باید آموزش های لازم به مردم در این زمینه داده شود.در ابتدای این نشست استاندار لرستان گفت: رییس جمهوری همواره پیگیر وضعیت سیلزدگان استان بوده و دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت شهرهای سیلزده صادر کرده اند.سید موسی خادمی اظهار داشت: دکتر روحانی همچنین برای بررسی وضعیت آسیب دیدگان خصوصا نجات جان مردم تاکید دارند.دکتر حسن روحانی روز شنبه به منظور بازدید از مناطق سیلزده لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شد و در بدو ورود، مورد استقبال آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولان استان قرار گرفت.دکتر روحانی که در این سفر وزرای کشور، راه وشهرسازی ، اطلاعات ، نیرو، جهادکشاورزی و رئیس دفتر رییس جمهوری وی را همراهی می کنند پس از ورود به فرودگاه خرم آباد در نشست ستاد بحران استان لرستان شرکت کرد.رییس جمهوری سپس برای بررسی مشکلات مناطق سیلزده به شهرستان پلدختر عزیمت خواهد کرد.در جریان سیل اخیر معاون اول رییس جمهوری، چند تن از وزرا از جمله وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، جهادکشاورزی، نیرو، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و 35 تن از مقام های کشوری و لشکری از مناطق سیلزده لرستان بازدید کرده اند.سیل 12 فروردین در لرستان علاوه بر برجا گذاشتن حدود 40هزار میلیارد ریال خسارت، جان 15 نفر را نیز گرفت.  برچسب ها: روحانی ، سیل بیاموزیم ، لرستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است

سعید محمدی گفت: در همین رابطه برای نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد نانوایی‌های فعال در قم کارگروهی متشکل از اتحادیه نانوایان، اداره کل صنعت و معدن، سازمان جهاد کشاورزی، مرکز بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تشکیل شده‌است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم  افزود: در جریان اجرای این طرح نظارتی ویژه در سطح استان قم، با واحد‌های نانوایی که تخلف‌هایی همچون عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن ساعت کاری، عدم توجه به مسائل بهداشتی و پخت نان بی‌کیفیت را داشته باشند، به شدت برخورد می‌شود.

او ادامه داد: از طرف دیگر در این طرح، واحد‌های نانوایی که در پایش‌های صورت گرفته به استاندارد‌های تعیین شده در زمینه‌های مختلف توجه لازم را داشته باشند، تشویق و تقدیر خواهند شد.

محمدی با اشاره به ادامه دار بودن این طرح نظارتی، گفت: انتظار ما از نانوایان استان قم این است که نان بسیار باکیفیتی را دست مردم بدهند، ساعات کاری را رعایت کنند و نسبت به مسائل بهداشتی توجه لازم را داشته باشند.

گندم مورد نیاز استان قم در سیلوی بِتُنی ۱۱۰هزار تُنی شهید آصف نخعی که در جنوب غربی شهر قم در محور قم ـ سلفچگان قرار دارد، ذخیره می‌شود؛ این سیلو از امکانات و تجهیزات کامل تخلیه و بارگیری گندم برخوردار است.

آزمایش‌های انجام شده توسط نهاد‌های نظارتی همچون اداره کل استاندارد نشان می‌دهد آرد توزیع شده در میان نانوایی‌های استان از کیفیت لازم برخوردار است و در ادامه نانوایان عزیز قمی نیز تلاش می‌کنند با مهارت بالای خود، نان با کیفیتی را به دست مردم برسانند، به نحوی که مسئولان حوزه آرد و نان قم بیان می‌کنند نان‌های تولید شده در این استان به‌خصوص نان سنگک از بهترین نان‌های کشور است.

به طور کلی حدود ۹۰۰ نانوایی در سطح شهر و مناطق مختلف استان قم فعال است و نانوایان در این استان انواع نان‌های مورد علاقه مردم را تولید می‌کنند. پنج کارخانه تولید آرد نیز در قم فعال است و میزان آرد مصرفی نانوایی‌ها در این استان در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تُن است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تحقیق جدید: حضور در طبیعت ظاهراً تأثیر عمیقی بر نحوه تجربه زمان دارد
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ عمومی تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ شورای فرهنگ تحت تأثیر «آقای همساده» در «مهمانی» ایرج طهماسب!
  • آبان ۱۴۰۲؛ «این مملکت، مال حزب‌اللهی‌هاست!»
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)