Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@23:23:57 GMT

آخرین تحولات بازار گل

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۰۲۲

شاهرخی از رکود حاکم بر بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی گل نسبت به ایام پایانی اسفند ۶۰ درصد ارزان شده است. ناطقان: اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران از رکود حاکم بر بازار گل خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت گل نسبت به ایام پایانی اسفند ۶۰ درصد ارزان شده است.

وی با بیان اینکه بازار گل تعریف چندانی ندارد، افزود: با توجه به فراوانی عرضه نسبت به تقاضا، کمبودی در عرضه گل وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاهرخی با اشاره به اینکه گل فروشی‌ها برای تزئین گل مبلغ جداگانه دریافت نمی‌کنند، بیان کرد: البته برخی گل فروشان به دلخواه مشتری به سبب استفاده از برگ و سبد‌های مخصوص تزئین هزینه جداگانه دریافت می‌کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران ادامه داد: قیمت گل بسته به تزئینات از مناطق شمال تا جنوب مختلف است که این امر کاملا طبیعی است.

وی از افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت سایر ملزومات خبر داد و گفت: علی رغم افزایش چشمگیر قیمت ملزومات گل همچون سیم، کاغذ، رمان و... در پی نوسان نرخ ارز از ابتدای سال گذشته تا کنون،  نرخ گل نوسان چندانی نداشته است.

این مقام مسئول درباره آخرین تحولات بازار گل در روز نیمه شعبان بیان کرد: با توجه به فراوانی گل و رکود حاکم بر بازار، قیمت گل نوسان چندانی نخواهد داشت.

شاهرخی نرخ مصوب هر شاخه گل رز را ۶ تا ۱۰ هزار، مریم ۳ تا ۶ هزار، لیلیوم ۲۰ هزار، ارکیده ۲۰ تا ۲۵ هزار، آلستریوم ۳ تا ۵ هزار، میخک دسته‌ای ۷ تا ۱۰ هزار و داودی ۷ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران در توصیه‌ای به افراد بیان کرد: به افراد توصیه می‌شود که از گل فروشی‌های دارای مجوز، گل خریداری کنند تا در صورت تخلف و گران فروشی و طرح شکایت به اتحادیه امکان رسیدگی وجود داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مشکلی در واردات بذر نداریم، تصریح کرد: با وجود شرایط تحریم، تا کنون واردکنندگان مشکلی در تامین بذر اولیه نداشتند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: تحولات ، بازار ، گل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تحولات بازار گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه کاهش یافت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با نهصد و هفتاد هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۴۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۱۸۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، ۴۰ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز ۲۵ میلیون و هشتصد هزار تومان و ربع‌سکه ۱۵ میلیون و هشتصد هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز ۷ میلیون و نود هزار تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۳ میلیون و ۷۵۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۳۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازار‌های جهانی نیز با افزایش ۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۹۳ دلار رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳