Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:32:10 GMT

۳۱ فروردین ماه، تحویل غرفه‌ها به ناشران

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۰۸۲

۳۱ فروردین ماه، تحویل غرفه‌ها به ناشران

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تحویل غرفه‌ها به ناشران خبر داد و مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی هم اعلام کرد که ۳ هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌راد گفت: ناشران می‎‌توانند از روز شنبه (۳۱ فروردین ماه) نسبت به تحویل غرفه‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون کار غرفه‌بندی به پایان رسیده است و ناشران می‌توانند برای تحویل غرفه‌ها و غرفه‌آرایی اقدام کنند.

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تاکید کرد: افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران روز سه‌شنبه (۳ اردیبهشت ماه) خواهد بود و از روز چهارشنبه (۴ اردیبهشت ماه) نمایشگاه کتاب تهران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

او همچنین درباره ساعات کاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: ساعات کاری نمایشگاه کتاب تهران از ۱۰ صبح تا ۸ شب خواهد بود.
 

ارسال ۳ هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده


همچنین مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال سه هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

ایوب دهقانکار با اشاره به ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده گفت: تعداد سه هزار بسته فرهنگی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

وی افزود: این بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر هستند که با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی تهیه شده‌اند.

دهقانکار تصریح کرد: با توجه به حمایت از تولید داخلی در سال نامگذرای شده به نام «رونق تولید»، نوشت‌‎افزارها و لوازم‌التحریر انتخاب شده در بسته‌های فرهنگی از تولیدات شرکت‌های داخلی هستند.

پیش از این با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کمک‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده در دستور کار معاونت امور فرهنگی قرار گرفته بود و نماینده این معاونت از مناطق سیل‌زده گلستان بازدید کرده بود. همچنین مقرر شده است از کتابفروشی‌هایی که در سیل‌های اخیر دچار خسارت وآسیب شده‌اند، مورد حمایت قرار گیرند.

همچنین قرار است در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران پویشی به منظور جمع‌آوری اقلام فرهنگی برای مناطق سیل‌زده توسط نهادهای مردمی ایجاد شود.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید کمال سادات در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد