Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:01:19 GMT

60پروانه استاندارد در لرستان صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۶۲۸

60پروانه استاندارد در لرستان صادر شد

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مديرکل استاندارد لرستان گفت: 60 پروانه استاندارد براي واحدهاي توليدي اين استان در سال گذشته صادر شد.

به گزارش ايرنا، مرضيه قنبريان روز شنبه در جمع خبرنگاران بيان کرد: در راستاي استانداردسازي محصولات توليدي، 51 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباري و 9 پروانه استاندارد تشويقي صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: فرآورده پودر پروتئين تغليظ شده واحد توليدي پگاه لرستان، بطري پلي اتيلن ترفتالات براي بسته بندي مواد و فرآورده هاي غذايي مربوط به صنايع غذايي درياچه گهر لرستان، حلوا شکري ارده مربوط به واحد توليدي صنايع غذايي سويدا، مفتول فولادي گرم نورديده مجتمع فولاد اليگودرز، لواشک شرکت ترشک و لواشک مي خوش زاگرس، نرم کننده موي سر واحد توليدي دکتر جهانگير، دهان شويه شرکت صابون سازي الهي، مايع دستشويي مربوط به واحد توليدي زرين پاک زاگرس، هم چنين شرکت تعاوني فرهنگيان دورود در خصوص شرايط بهداشتي مراکز فروش، پروانه استاندارد تشويقي دريافت کردند.
قنبريان با اشاره به اينکه 35 گواهي معيار مصرف انرژي صادر شده است، بيان کرد: در کميته هاي علائم، با 126 مورد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباري و 11 مورد ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد تشويقي، 158 مورد تعليق پروانه، 128 مورد تمديد پروانه استاندارد (شامل 124 پروانه اجباري و 4 پروانه تشويقي)، و 57 مورد رفع تعليق پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت شد.
7274/7273
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام از انجام بیش از ۶۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

یادگار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اعلام این خبر، اظهار داشت: بازرسان استاندارد ایلام در سال گذشته 6529 فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

سرپرست اداره کل استاندارد ایلام گفت: همچنین در این بازه زمانی تعداد 5818 فقره بازرسی و 711 فقره نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین 97 فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

دبیر شورای استاندارد استان ایلام هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته درمازندران
  • ۶ هزار و ۵۰۰ بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام انجام شد
  • اختصاص ۲۱۰ تن آرد تشویقی به ۵۲۰ واحد خبازی کرمانشاه
  • ۶ واحد تولیدی ورشکسته در مازندران به تولید برگشتند
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته