Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@09:47:52 GMT

ایجاد ۲۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان مینابی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۶۴۰

ایجاد ۲۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان مینابی

راستی گفت: کمیته امداد در سال ۹۷ تعداد ۲۰۳ طرح اشتغال بااعتبار سه میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان برای مددجویان مناطق شهری و روستای این شهرستان ایجاد کرده است.

«عباس راستی»، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: وام‌های اشتغال این نهاد به‌صورت کارشناسی همراه با نظارت دقیق پرداخت می‌شود که این اقدامات کمک به ایجاد شغل پایدار برای مددجویان این نهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در سال 97 تعداد 203 طرح اشتغال بااعتبار سه میلیارد و 792 میلیون تومان برای مددجویان این شهرستان ایجادشده است، بیان کرد: از مجموع طرح‌های اجراشده 9 طرح با مبلغ 94 میلیون تومان از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و 194 طرح با هزینه سه میلیارد 710 تومان از سوی تسهیلات بانک‌های عامل این شهرستان صورت گرفته است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب اظهار داشت: فرصت‌های شغلی ایجادشده برای افراد مستعد اشتغال این شهرستان درزمینهٔ های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، شیلات، خدمات و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی بوده است.

 

وی در ادامه توجه این نهاد به مباحث مهارت‌آموزی مددجویان و ارائه تخصص‌های فنی متناسب با افراد را از مهم‌ترین عوامل در پرورش نیروی کار فعال عنوان کرد و ادامه داد: دوره‌های آموزش مهارتی کمیته امداد شهرستان میناب درزمینهٔ کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی بر اساس تحصیلات مددجویان و متناسب با نیاز بازار کار در هر منطقه ارائه می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به جامعه هدف را خدمات توانمندسازی دانست و عنوان کرد: درنتیجه این فعالیت‌ها، مسیر توانمندسازی خانوارها هموارتر شده و زمینه استقلال و خوداتکایی مالی خانواده فراهم خواهد شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان رژه روز ارتش روز ارتش ارتش اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب سیل خوزستان نیمه شعبان خبرگزاری کمک به سیل زدگان فرصت شغلی شهرستان میناب کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مرادی گفت: در طرح توانمندسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد، طی دو سال اخیر، ۴ هزار و ۶۰۰ خانوار به خودکفایی رسیدند و از لیست مددجویان کمیته امداد خارج شدند.
وی افزود: امسال ۸۰ درصد برنامه‌های کمیته امداد برای توانمدسازی مددجویان زیر پوشش این نهاد محقق شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی معطل ۲۵ هزار میلیارد ریال نقدینگی
  • ایجاد ۲ هزارو ۱۰۵ فرصت شغلی از ابتدای امسال درگناباد
  • برنامه چین در افزایش فرصت‌های شغلی
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • ایجاد ۷۸۰۰ فرصت شغلی در استان کردستان
  • لزوم ایجاد پایگاه‌های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال
  • توزیع ۲۵ قلم لوازم خانگی میان مددجویان کمیته امداد نطنز و بادرود
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان
  • توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان شبستر