Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:13:36 GMT

زانیار خسروی اواسط اردیبهشت کنسرت می‌دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۶۴۹

به گزارش ایلنا، زانیار خسروی (خواننده پاپ) تازه‌ترین کنسرت خود را در تاریخ ۱۳ اردیبهشت سال جاری، در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می‌برد.

زانیار خسروی در کنسرتش رپرتواری از  آثار تازه و قدیمی خود از جمله قطعه «می‌دونستم می‌ری» را اجرا خواهد کرد و کنسرت پیش‌رو طی دو سانس از تاریخ فوق برگزار می‌شود و بهای بلیت های آن ۴۵ و ۶۵ و ۷۵ و ۱۲۰ و ۱۴۰ و ۱۴۵ و ۱۵۵ و ۱۶۵ و ۱۷۵ هزار تومان برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت زانیار خسروی، طی سانس های ۱۸:۲۰ و ۲۲:۰۰ از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری، در مرکز همایش‌های برج میلاد بروی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیت‌ها با قابلیت انتخاب صندلی به آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برج میلاد کنسرت خسروی خرید اینترنتی زانیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!

به گزارش "ورزش سه"، میثم صالحی دریافت کننده قدرتی شهداب یزد همانند بازی اول شب درخشانی برابر همشهریان خود در تیم شهرداری ارومیه داشت.

او که تا اواسط بازی تقریبا دفاع نشده بود توانست سی و سه امتیاز کسب کند و امتیازآور ترین بازیکن میدان لقب بگیرد. شاید یکی از دلایل باخت شهداب در بازی دوم مقابل ارومیه، افت میثم صالحی از اواسط ست سوم بود که از اینجا چندین بار توسط مدافعین شهرداری ارومیه دفاع شدو نتوانست عملکرد خوب خود را در ست های اول و دوم را تکرارکند.

میثم صالحی حالا خود را برای بازی سوم آماده خواهد کرد، جایی که دیگر نباید اشتباه کند، اگر میثم صالحی بتواند بدون نقص همچون بازی اول کار کند به احتمال فراوان باید شهداب یزد را در فینال لیگ برتر والیبال ایران ببینیم. با این نمایش‌های فوق‌العاده باید بلیت لیگ ملت‌ها را از الان برای صالحی رزرو کرد.

بازی روز جمعه شهداب یزد شهرداری ارومیه پنجمین تقابل میثم صالحی با همشهریان خود در اینجا فصل خواهد بود.

دیگر خبرها

  • لاغری با یک دمنوش/ مضر و اعتیادآور هم نیست
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • پیش‌بینی وزش باد در خوزستان
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • تمساح خونی، پیشتاز فروش اکران نوروزی در خراسان رضوی
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس