Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان شهدای کرمانشاه با بیان اینکه تمامی پرسنل بیمارستان شهدا در راستای خدمت‎رسانی به مردم فعالیت می‎کنند، گفت: نیروی کافی برای استفاده از تجهیزات سونوگرافی در بیمارستان شهدای کرمانشاه وجود ندارد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

پیام نیک‎رهی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه کارتخوان بیمارستان شهدای کرمانشاه 24 ساعته فعال است، اظهار داشت: کارتخوان بیمارستان با کارتخوان بانک‎های دانشگاهی و دیگر ارگانها متفاوت و به سیستم HIS مجهز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان کرمانشاه، بیان کرد: از امکانات سیستم HIS (نظام اطلاعات بیمارستانی) در بیمارستان شهدا برای دریافت پول، بازپرداخت پول، صدور اجازه ترخیص، باز و بسته نمودن حساب مالی بیمار، صدور صورت حساب، نمایش سوابق مراجعات بیمار، نمایش پرداختهای بیماران بستری، صدور قبض استفاده می‎شود.

رئیس بیمارستان شهدای کرمانشاه با بیان اینکه با سیستم HIS مبلغ اصلی با کارتخوان از بیماران گرفته می‎شود، عنوان کرد: با مجهز بودن بیمارستان به خدمات الکترونیکی هزینه‌های زیادی از بیماران گرفته نمی‏‌شود، اما به دلیل اتصال سیستم HIS  و کارتخوان به اینترنت، درصورت قطع اینترنت، دریافت پول از بیمار به صورت نقدی انجام می‌‏گیرد.

نیک رهی در مورد وجود یک پزشک سونوگرافی در بیمارستان شهدای کرمانشاه، بیان کرد: سونوگرافی تمام بیماران در بخش و بیماران اورژانسی بیمارستان شهدای کرمانشاه انجام می‎شود، اما به دلیل نبود نیروی کافی بیمارانی را که در عصر و شب مراجعه می‎کنند، سونوگرافی در بیمارستان شهدا به صورت تمام وقت، امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه مطالباتی از معاونت درمان و نظام پزشکی، در مورد تعمین پزشکان مربوطه در قسمت سونوگرافی انجام شده، عنوان کرد: از اواخر آبان‎ماه، یک رادیولوژیست به پرسنل بیمارستان شهدا اضافه می‌‏شود که بیماران مراجعه کننده به بیمارستان برای سونوگرافی از صبح تا شب پوشش داده می‎شوند.

بیمارستان استهبان در مسیر سیلاب قرار دارد10 درصد تخت‌های بیمارستانی اصفهان مختص بیماران روحی و روانی استمعاون وزیر راه: مقررات باعث آسیب به بیمارستان‌ها می‌شود

رئیس بیمارستان شهدای کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام بیمارستان‎های استان از کمبود پزشک در قسمت سونوگرافی رنج می برند، بیان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) و بیمارستان طالقانی با حضور رزیدنت، مشکل دیگر بیمارستان‎ها را در قسمت سونوگرافی ندارند.

نیک رهی با بیان اینکه  500 نفر در روز به اورژانس بیمارستان مراجعه می‎کنند، عنوان کرد: در بیمارستان 110 تختخوابی شهدا، پذیرش بیمار در یک سال گذشته حدود 6درصد افزایش داشته و با جدایی بیمارستان حضرت معصومه(ع) از شهدا، بیشترین آمار خدمت رسانی را به بیماران تأمین اجتماعی انجام داده است.

وی  از محدودیت بیمه سلامت برای بیماران بیمارستان شهدا خبر داد و گفت: بیماران بیمه سلامت در صورت استفاده از امکانات بیمارستان شهدا، هزینه را به صورت آزاد پرداخت می‎کنند که این مشکلاتی را برای بیماران و خود بیمارستان به وجود آورده است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در یزد برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام دهقان چناری با اشاره به مقام شهدا از خود گذشتگی و ایمان به خدا را از ویژگی شهدا دانست. 


روایت گری این حادثه تروریستی توسط فقیه از جانبازان این حادثه، مداحی مداحان اهل البیت (ع)، قرائت مجلسی قرآن کریم و سخنرانی از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که با همکاری کانون بسیج مداحان شهرستان یزد، ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم و پایگاه و قرارگاه اسلامی حضرت بقیت الله (عج) در حسینیه سید گلسرخ یزد برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۷۹۷ نفر رسید
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • این گیاه متخصص کاهش درد، بهبود خواب و تقویت حافظه