Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:15:17 GMT

ستاره فرانسوی رقیب استقلال در مسیر جدایی

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۸۷۸

رسانه های ترکیه از آغاز مذاکرات جدی نماینده های فنرباغچه و ستاره فرانسوی باشگاه الهلال برای بازگشت دوباره او به استانبول خبر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، بافتیمبی گومیس مهاجم 33 ساله فرانسوی که از تابستان گذشته پیراهن الهلال را برتن کرد تا برای قهرمان عربستان توپ بزند بار دیگر مورد توجه ترک ها قرار گرفت تا در مسیر بازگشت به استانبول باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاره فرانسوی به عنوان یکی از ارکان موفقیت های الهلال در این فصل از رقابت های داخلی و آسیایی مشتریان زیادی در ترکیه دارد اما به نوشته روزنامه As-Sport نماینده فنرباغچه از دو هفته قبل با نماینده های این بازیکن و باشگاه سعودی برای انتقال گومیس به جمع زرد و آبی های استانبول دور میز مذاکره نشسته اند.


گومیس پیش از پیوستن به الهلال برای گالاتاسرای توپ می زد و طی 34 بازی 18 بار برای این تیم گلزنی کرد تا از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. سران فنرباغچه هم برای تقویت ساختار تهاجمی خود روی او دست گذاشته و حاضر به پرداخت فسخ قرارداد ستاره فرانسوی با رقیب سعودی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شدند.

 

بافه تمبی گومیس الهلال عربستان عربستان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان عربستان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری

مدافع محصول آکادمی رم که با نظر مورینیو جدا شد، طی دو فصل اخیر پیشرفت عجیبی کرده است.

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، اکنون بایرلورکوزن را هم به خود علاقه مند می بیند.

به نقل از بیلد؛ با توجه به سبک بازی سیال و مدرن کالافیوری در خط دفاعی، ژابی آلونسو شیفته این بازیکن ایتالیایی شده است. تفکرات تیاگو موتا در بولونیا شباهت زیادی به تاکتیک های ژابی آلونسو دارد و کالافیوری به خوبی توانایی های خود را در این سبک بازی به نمایش گذاشته است. بولونیا برای فروش کالافیوری ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو می خواهد. او در تابستان گذشته با مبلغ ۴ میلیون یورو از بازل به بولونیا پیوست و با نظر موتا از فولبک به مدافع  مرکزی تغییر پست داد. ۴۰٪ از مبلغ فروش کالافیوری سهم بازل است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد