Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@23:29:20 GMT

توزیع وسایل توانبخشی در مناطق سیل زده آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۹۱۳

توزیع وسایل توانبخشی در مناطق سیل زده آغاز شد

به گزارش ایسکانیوز، حسین نحوی نژاد با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی در خصوص حمایت از افراد آسیب دیده از سیل در استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان گفت: طبق بخشنامه‌ای که به مناطق سیل زده ابلاغ شده است وسایل کمک توانبخشی در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: توزیع وسایل توانبخشی بر اساس نیاز هر استان و افراد سیل زده خواهد بود و این در حالی است که به استان‌های معین دستور داده شده است تا وسایل کمک توانبخشی خود را در اختیار استان‌های سیل زده قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین به نوع وسایل کمک توانبخشی در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: این وسایل عبارتند از واکر، ویلچر، عصا و توالت فرنگی.

با توجه به شرایط موجود وسایل به سایر افراد غیر تحت پوشش هم داده خواهد شد


نحوی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا وسایل توانبخشی در اختیار افراد نیازمند هم قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: با توجه به شرایط موجود وسایل به سایر افراد غیر تحت پوشش هم داده خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع وسایل توانبخشی توسط مددکاران و با حضور در منازل افراد سیل زده انجام می‌شود.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 حسین نحوی نژاد حمایت از افراد آسیب دیده معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی وسایل توانبخشی توزیع وسایل توانبخشی سیل سیلزدگان مناطق سیل زده معلولان سالمندان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی وسایل توانبخشی توزیع وسایل توانبخشی سیل سیلزدگان مناطق سیل زده معلولان سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت