Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@10:37:43 GMT

معرفی قهرمانان بدمینتون بانوان همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۲۹۴۰

معرفی قهرمانان بدمینتون بانوان همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پروانه سلیمانیان، نائب رییس هیات بدمینتون همدان بیان کرد: در این رقابت‌ها و در بخش انفرادی رده سنی جوانان، پریسیما مومنی و انیس خسروی هر ۲ از نهاوند به ترتیب اول و دوم شدند، پریناز قربانی و متینا ظفری دیگر ورزشکاران نهاوندی به طور مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دوبل جوانان نیز پریسیما مومنی و ستایش صدیقی هر ۲ از نهاوند اول شدند، انیس خسروی و پریناز قربانی دیگر ورزشکاران نهاوندی دوم شدند و جایگاه سوم مشترک به آوا شهبازی و زهرا مالمیر از نهاوند و نیز الینا جباری و زهرا سوار از بهار رسید.

نائب رییس هیات بدمینتون همدان افزود: در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان نیز زهرا کشاورز از همدان قهرمان شد، پریسیما مومنی از نهاوند دوم شد، کیانا آقامیری از ملایر و فاطمه جهان شاه از بهار در جایگاه سوم قرار گرفتند.

سلیمانیان عنوان کرد: در بخش دوبل این رده سنی نیز پریسیما مومنی و پریناز قربانی از نهاوند قهرمان شدند، عطیه رضایی و انیس خسروی از نهاوند عنوان دوم را به دست آوردند.

وی گفت: همچنین مرضیه رنجبران و غزاله نوعی شاد از همدان به همراه فاطمه جهان شاد و ثریا عارفی فرد از بهار به طور مشترک عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

نائب رییس هیات بدمینتون همدان اظهار داشت:نفرات برتر این رقابت‌ها اردیبهشت ماه امسال به مسابقات قهرمانی کشور که به ترتیب در استان‌های قزوین و مرکزی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ب

قهرمانان بدمینتون بانوان همدان معرفی شدند  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی میر جلیلی رئیس بسیج ورزشکاران کشور پس از حضور در شلمچه و برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو در جهت معرفی شهدا و آشنایی با مردم داری و مردم یاری این عزیزان در راه ­بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی و تجدید میثاقی با خون شهدا بود و من از سردار سلیمانی و پشتیبانی هاشون که بستر را فراهم­ کردند تا ورزشکاران و جوانان بیایند و با قهرمانان واقعی این مروز بوم آشنا شوند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز توفیق حضور در یادمان شلمچه حضور را پیدا کنیم در جایی که قهرمانان و پهلوانان این سرزمین به ویژه ورزشکاران شهید که از جان خود گذشتند و پلاکشان، مدال شأن شد و ما هم به رسم ادب، احترام و رسم پهلوانی، قهرمانان و پهلوانان ورزشی امروز­ در این مکان حضور یافتیم تا مسلک و مرام پهلوانی فراموش نشود.   وی ادامه داد: یکی از وظایفی که ما دربسیج ورزشکاران داریم، ترویج فرهنگ وسیره شهداست و این اردوی راهیان نور در جهت معرفی شهدا و انتقال پیام آنها است.‌


­

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری