Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا، روز دوشنبه میهمان الاهلی عربستان در امارات است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در گروه D مسابقات لیگ قهرمانان 2019 آسیا، تیم‌های پاختاکور ازبکستان با 5 امتیاز و تفاضل گل 1، در صدر جدول، السد قطر با وجود تفاضل گل بهتر سرخپوشان ایران، با توجه به اجرای قانون نتیجه رودررو، با 4 امتیاز و تفاضل گل 1- در رده دوم، پرسپولیس با 4 امتیاز و تفاضل گل 1+ در رده سوم و تیم الاهلی عربستان با 3 امتیاز و تفاضل گل 1- در قعر جدول گروه D قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاختاکور با برد الاهلی و تساوی برابر پرسپولیس و السد، با 5 امتیاز در صدر جدول است.

 

تیم السد با شکست برابر الاهلی، برد پرسپولیس و تساوی برابر پاختاکور، با 4 امتیاز و به جهت بازی رودررو در رده دوم قرار دارد. پرسپولیس هم با تصمیمات اشتباه داوری به سود حریفان، الاهلی را شکست داد، به السد باخت و با پاختاکور مساوی کرد تا با 4 امتیاز در رده سوم جای گیرد.

 

الاهلی عربستان نیز با برد السد، شکست برابر پرسپولیس و پاختاکور با 3 امتیاز در رده آخر گروه قرار گرفت.

 

پرسپولیس در بازی‌های برگشت این گروه، روز دوشنبه هفته جاری میهمان الاهلی در امارات است و تیم السد در همین روز میزبان پاختاکور خواهد بود. پرسپولیس در دیگر دیدارهای باقیمانده خود از این گروه، در ازبکستان به مصاف پاختاکور می‌رود و در ورزشگاه آزادی، میزبان السد قطر خواهد بود که می تواند از سرنوشت سازترین بازی های گروه باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا دیدار پرسپولیس و الاهلی تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس

 تیم پرسپولیس در حالی پای به 7 بازی پایانی لیگ برتر خواهد گذاشت که در امتیاز، تفاضل و گل‌زده از تیم استقلال عقب‌تر است و باید این موضوع را در هفته‌های باقیمانده جبران کند.

به گزارش ورزش سه، نکته مهم اینکه احتمال برابری امتیازات پرسپولیس و استقلال وجود دارد و باتوجه به اعمال قانون جدید، حالا تفاضل گل و گل زده از اهمیت بالایی در تعیین تیم قهرمان برخوردار است. هم اکنون پرسپولیس دو تفاضل گل و یک گل زده از استقلال کمتر دارد و مهاجمان این تیم ماموریت مهمی در کسب پیروزی‌های پرگل خواهند داشت.

نکته جالب در مورد پرسپولیس این است که این تیم تنها یک مهاجم نوک در فهرست بزرگسالان خود می‌بیند و عیسی آل‌کثیر باید روند گلزنی خود را از همین بازی با صنعت نفت آبادان آغاز کند.

علاوه بر عیسی، پرسپولیس عناصر تهاجمی دیگری هم دارد که این ماموریت مهم را پیش روی خود خواهند داشت. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف، وحید امیری و سعید صادقی بازیکنانی هستند که به عنوان وینگر یا بازیکن پشت مهاجم برای پرسپولیس بازی می‌کنند و باید در روند گلزنی به تیم کمک کنند.

این در حالی است که در سال‌های گذشته پرسپولیس و استقلال با اتکا به خط دفاعی برتر توانستند قهرمانی را از آن خود کنند اما احتمالا این فصل زمانی است که خط حمله برتر از بین این دو تیم به عنوان قهرمانی خواهند رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد
  • اسرائیل در ورطه تصمیمات اشتباه
  • رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟