Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در اعتراض به عدم‌حضور رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده ایلام به استقبال وی در «ماژین» نمی‌روم. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سلام امینی صبح امروز با ترک نشست استقبال از حضور رئیس جمهور در بخش سیل‌زده ماژین اظهار داشت: در اعتراض به عدم‌ حضور رئیس جمهور در مناطق سیل‌زده شهرستان سیروان ایلام  به ماژین‌ دره شهر‌ نمی‌روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر رئیس جمهور تاجیکستان به روسیهروحانی خوزستان را ترک کرد؛ پایان سفر رئیس جمهور بدون پاسخگویی به رسانه‌ها4700 میلیارد تومان تفاهم‌نامه در سفر رئیس جمهور به گیلان امضاء شد

‌نماینده ایلام‌ در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ رئیس جمهور از لرستان به ماژین رفته و از آنجا به خوزستان می‌رود و در‌ اعتراض به عدم حضور ایشان در منطقه سیل‌زده شهرستان سیروان که در حال حاضر 5 روستای آن به زیر آب رفته ‌و مردم بلاتکیف هستند،  به ماژین دره‌شهر و همراهی رئیس جمهور  نمی‌روم.

وی بیان کرد: درخواست اینجانب از استاندار و تیم برنامه‌ریزی رئیس جمهور این بوده که با توجه به حجم و گستردگی خرابی‌های سیل و نابودی 5 روستا و فلج شدن زندگی مردم در منطقه عرب رودبار شهرستان سیروان  باید رئیس جمهور همانند دیگر مناطق سیل‌زده از مردم این شهرستان نیز دلجویی کرده و با دستور ویژه ایشان مشکلات مردم حل می‌شد.

وی گفت:  فاصله هوایی ماژین تا سیروان کمتر از 15 دقیقه است و پذیرفته نیست رئیس جمهور با مردم این منطقه دیدار نکند.

امینی بیان کرد: ‌علی‌رغم حضور در ایلام به احترام‌ مردم سیروان و مردم سیل‌زده این بخش که مورد بی‌مهری قرار گرفتند و در اعتراض به تبعیض تیم برنامه‌ریزی رئیس جمهور‌، همراه سایر مسئولان به ماژین دره شهر نمی‌روم.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • (ویدیو) استقبال رئیس‌جمهور سریلانکا از رئیسی
  • فیلم/ استقبال رسمی از رئیس جمهور ایران در سریلانکا
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی