Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:37:57 GMT

دبستان آزادی محمودآباد دچار حریق شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۱۲۳

دبستان آزادی محمودآباد دچار حریق شد

علیرضا طالبی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حریق در دبستان آزادی محمودآباد اظهار داشت: در این حادثه برخی از وسایل و تجهیزات دبستان در آتش سوخت و خوشبختانه دانش آموزان در مدرسه حضور نداشتند.

وی گفت: علت بروز حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 4595557.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران محمودآباد آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین‌های کشاورزی حریم شهری شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ در شهرستان محمودآباد پس از شناسایی زمین‌های مذکور با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی، حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین‌ها، ۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که به صورت، سنگ ریزی تفکیک و احداث دیوار تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6063735

دیگر خبرها

  • کاشت نهال مثمر در دبستان روستای الیف به همت بسیجیان + تصاویر
  • از شوک داریوش مهرجویی تا داغ کرمان
  • هفت سرنشین موتورسیکلت در تصادف با سواری در آرادان دچار حادثه شدند
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد