Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد ، امام جمعه میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با یادآوری کشتار بی رحمانه ۸۰ نفر از پیروان داودی که اکثر آنها زن و کودک بودند دولت امریکا را بزرگترین تروریست عالم خواند و گفت: دولتی که زن و بچه را زنده زنده به آتش می کشد چگونه می تواند داعیه حقوق بشر داشته باشد .
حجت الاسلام محمد اعرافی افزود: دولتی که در قضیه حمله به طبس در چهارم اردیبشهت، یا از سوی منافقین کوردل با دستگاه اتو بدن های عزیزان بسیجی و سپاهی ما را سوزاندند و اخیرا در یمن مدرسه ای را که غیرنظامی بود حمله و آنها را به شهادت رساندند جای بسی بیشرمی برای آنهاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه موقت میبد با محکوم کردن ترامپ و دولت امریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه تصریح کرد: سپاه مولود مبارک انقلاب و پیش قرآول در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است و دولت جائر امریکا و ترامپ نمی تواند این نیروی نظامی که باعث امنیت در منطقه شده است را تروریست معرفی کند .
وی با بیان اینکه اولین تروریست عالم خود دولت امریکاست افزود: امروز سپاه علاوه بر دستاوردهای داخلی به بازیگر مهم در معادلات امنیتی منطقه و غرب آسیا تبدیل شده است.
امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با ارتقاء قدرت هوشند خود و بازنگری اندیشه مقاومت در فرهنگ سیاسی منطقه، پتانسیل و قدرت خوبی را تولید کرده است تصریح کرد: همه ملت های غرب آسیا و مسلمان خود را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دانند.
حجت الاسلام اعرافی با اشاره به حضور سپاه در عرصه مدافع حرم و حمایت از ملت های مبارز منطقه و مقاومت در مقابل صهیونیست ها گفت: امروز سپاه تنها به ایران اختصاص ندارد بلکه علاوه بر اینکه پاسدار انقلاب است باعث صدور انقلاب به جهان و منطقه شده است .
خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: آنهایی که می خواهند بین ارتش و سپاه تفرقه بیاندازند باید مواظب کلامشان باشند چرا که این دو مکمل هم در حفظ امنیت مرزهای کشور و امور فرامنطقه ای و امنیت جهان اسلام هستند .
وی سالروز میلاد موفورالسرور حضرت امام زمان (عج) و روز سربازان گمنان امام زمان را تبریک گفت و افزود: در این روز بزرگ باید جشن ها بر اساس تعالیم قرآنی و شرعی برگزار شود تا به گناه نیافتیم .
امام جمعه موقت میبد با اشاره به نقش ممتاز وزارت اطلاعات در راستای صیانت از ارزشهای اسلام و انقلاب گفت: مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان نقش مهمی در امنیت و آرامش مردم دارد و باید این فعالیت ها با جلب اعتماد عمومی و حفظ آبروی مردم توام باشد و نیروهای متعهد ، انقلابی و کاردان که اخلاق و خدامحوری و پیرو حقیقی ولایت هستند جذب شوند .
امام جمعه موقت میبد در ادامه سخنان خود با اشاره به سال ۹۸ سال رونق تولید گفت: برای تحقق این شعار مقام معظم رهبری باید ۸ خاکریز فتح شود .
تحقق شعار رونق تولید با فتح ۸ خاکریز
۱-بازنگری در شیوه بهبود فضای کسب و کار
۲-مقابله با سوداگری و فساد اداری در همه بدنه اداری کشور
۳-خروج دولت از تصدی گری اقتصادی و عمل به اصل ۴۴ قانون اساسی
۴-اصلاح قوانین مرتبط با اصل ۴۴ و خصوصی سازی
۵-خروج از اقتصادی دستوری و اصلاح قوانین
۶-اصلاح گلوگاه های نظام بانکی
۷-تقویت سرمایه های اجتماعی و جلب اعتماد و رضایت عموم مردم
۸-تمرکز بر پیمان های منطقه ای با دیگر کشورها و توجه به اصول ارزشهای اسلام و انقلاب در پیمانها انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند