Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه سوم سیما از فیلم «خط باریک قرمز» به عنوان اثری جسورانه یاد کرد که باید سران سه قوه حتما آن را ببینند. آفتاب‌‌نیوز :  فیلم «خط باریک قرمز» به کارگردانی فرزاد خوشدست، روز دوم جشنواره جهانی فیلم فجر، در پردیس سینمایی چارسو نمایش داده شد. معرفی این فیلم در حضور مهمان‌های ویژه و تماشاگران و اهالی رسانه توسط رضامیرکریمی، دبیر جشنواره انجام شد و بعد از او فرزاد خوشدست و نگار اسکندرفر به نمایندگی از عوامل فیلم روی صحنه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اولین اکران عمومی  این فیلم، با حضور علی‌اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه سوم سیما، حجت‌الاسلام احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا پورحسین، روانشناس بالینی و قائم مقام سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرتضی رزاق‌کریمی، قائم‌مقام مرکز گسترش سینمای مستند، غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده سینما، محسن استادعلی، رییس هیئت مدیره انجمن مستندسازان و مستندساز، مسعود فراستی، منتقد سینما، مجتبی جباری، فوتبالیست و توماج دانش‌بهزادی در سالن شماره ۲ سینما چارسو به نمایش درآمد.
پورمحمدی که پس از مشکلات و توقف‌های پیش‌آمده در مسیر ساخت این فیلم، یکی از حامیان آن بود، برای اولین بار «خط باریک قرمر» را در این نمایش عمومی تماشا کرد. او فیلم را یک اثر جدید، مبتکرانه و جسورانه معرفی کرد و گفت: «ساخت چنین فیلمی با چنین شرایطی کار ساده‌ای نیست؛ حضور در زندان و ارتباط با نوجوانان و جوانانی با این مشکلات خاص، رفت و آمد به زندان با محدودیت‌های ویژه و سختی‌های زیادی دارد و کمبود بودجه آن‌را سخت‌تر می‌کند. با این‌که فیلم مستند بود، آن‌قدر گیرایی داشت که مخاطب را تا آخر نگه دارد، با این حال فکر می‌کم کار باید کوتاه‌تر شود و باتوجه به عرف جامعه ما، برای اکران عمومی بعضی از حرف‌ها حذف شود.»
علی‌اصغر پورمحمدی درباره دلیل حمایتش از ساخت «خط باریک قرمز» گفت: «طرح اولیه به نظرم تارگی داشت که می‌توانست به نتیجه قابل قبولی هم منجر شود. در طول این کار با مشکلات و موانع بسیار سختی روبه‌رو شدیم اما قاطعانه از ساخت فیلم حمایت کردم، چون این کار تجربه نشده بود و می‌شد به مسئولان زندان، قاضی و کسانی که وظیفه مراقبت از بچه‌ها را دارند، حق داد که نگران باشند.»
مدیر سابق شبکه سوم سیما درباره احتمال و امکان اکران فیلم «خط باریک قرمز» گفت: «فیلم می‌تواند و باید اکران شود، پیشنهادم این است که تمام مسئولان و خصوصا سران سه قوه این فیلم را ببینند و حال و هوای واقعی چنین بچه‌هایی و شرایط آن‌ها را بدانند و آشنا شوند.»
«خط باریک قرمز» مستند-داستانی ساخته فرزاد خوشدست، چهارمین فیلم بلند این کارگردان است که ساخت آن سه سال طول کشید. فیلم داستان گروهی مجرم نوجوان است که با حضور یک مربی تئاتر در زندان، آموزش می‌بینند تا شاید بتوانند نمایشی واقعی را در دنیای خارج از زندان به روی صحنه ببرند
خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خط باریک قرمز شبکه سوم سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره‌ افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیروهای هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد سعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند اما ... .

این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی‌پور به عنوان مدیر هنری این نمایش را همراهی می‌کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاور پروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی، مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک: سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی.

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6081099 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • لیگ ربات‌های امدادگر خط مقدماتی طراحی شد
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • چرا دانشمندان اسم این مورچه را «لرد وُلدمورت» گذاشته‌اند؟!