Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:00:16 GMT

تلاش برای افزایش مدال‌های ووشو در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۲۹۵

تلاش برای افزایش مدال‌های ووشو در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲

هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا، تلاش خود برای افزایش مدال‌های این رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین را آغاز کرد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا امروز (شنبه) در هنگ‌کنگ برگزار شد و مهدی علی‌نژاد به عنوان نایب رئیس آسیا در این اجلاس حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیئت رئیسه در این نشست در مورد بازی‌های آسیایی 2022 به بحث و تبادل‌نظر پرداختند که مقرر شد تلاش بی‌شائبه‌ای برای افزایش مدال‌های این رشته در بازی‌های آسیایی صورت پذیرد.

در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در رشته ووشو 14 مدال طلا توزیع شد و اکنون هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی قاره کهن در تلاش برای افزایش تعداد مدال‌های طلاست.

این مهم با پیگیری هیئت رئیسه از شورای المپیک آسیا و کشور میزبان، امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه چین به عنوان مهد رشته ووشو، میزبان بازی‌های آسیایی 2022 است، شانس بسیار زیادی برای افزایش مدال‌های ووشو وجود دارد.

در نشست هیئت رئیسه فدراسیون آسیا، دبیرکل آسیا گزارشی از عملکرد یک ساله ارائه کرد.

سپس، کمیته سنتی در مورد برگزاری اولین دوره مسابقات سنتی که در نانجینگ چین انجام شد، توضیحاتی ارائه کرد. در مورد نقاط ضعف و قوت این مسابقات بحث و مقرار شد تا تغییراتی برای ادوار آینده صورت بگیرد.

در ادامه، لو کین کیونگ از هنگ‌کنگ و هوانگ یان از ماکائو که هر دو از داوران قدیمی و باتجربه هستند به ترکیب کمیته فنی اضافه شدند.

در بخشی دیگر، گزارش مناطق مختلف قاره کهن داده شد که علی‌نژاد به عنوان رئیس غرب و  آسیای میانه، گزارش این مناطق را ارائه کرد.

در نهایت در مورد انتخابات فدراسیون جهانی که مهرماه در شانگهای چین برگزار می‌شود بحث و تبادل نظر و فهرستی تهیه شد که مقرر شد همه آسیایی‌ها از این فهرست در انتخابات جهانی حمایت کنند.

اوجاقی: ووشو برای تکرار موفقیت‌ها تدارکات خوب می‌خواهد

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ووشو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی  جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار کرد: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین ماه به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.

او افزود: در این رقابت‌های بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.

دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو ادامه داد: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

او بیان کرد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • احمدی: پدرم مطمئن بود در هانگژو تاریخ‌سازی می‌کنم
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • اینتری شدن مهدی طارمی در سال حسرت آسیایی؛ لژیونر پلاس
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • سال اولین ها
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • سال موفق ووشو با کسب ۵۰ مدال/ بازی‌های آسیایی اوج درخشش بود