Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود پارچه باف گفت: ستاد مردمی کمک رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان در قم در همان روزهای بروز حادثه با محوریت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حضور نهادها و دستگاه های مختلف استان تشکیل شد و خدمت رسانی به آسیب دیدگان در منطقه چگینی استان لرستان را به عنوان اولویت اصلی برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که عمق خسارت ها در مناطق حادثه دیده بسیار بالاست، بیان کرد: قرار است با حمایت های مردمی و پشتیبانی نهادهای استان، یکهزار و 200 واحد مسکونی از طرف ستاد مردمی قم در منطقه چگینی احداث شود.

وی ادامه داد: این ستاد تاکنون نقش موثری در انتقال و توزیع مناسب کمک های مردمی به مناطق سیلزده داشته است و تلاش می شود خدمت رسانی ها و پخش اجناس به نحوی انجام شود که همه آسیب دیدگاه در مناطق یاد شده بتوانند از آن استفاده کنند.

پارچه باف با اشاره به خاطره ای از امام راحل مبنی بر این که باید جشن های نیمه شعبان با شکوه برگزار شود، گفت: برخی در فضای مجازی تبلیغ می کنند که باید هزینه های جشن نیمه شعبان را صرف مناطق سیلزده کرد اما ما می گوییم هم باید به این مناطق کمک کرد و هم باید جشن های نیمه شعبان را با شکوه برگزار نمود و آن را گرامیداشت.

وی افزود: به عنوان نمونه تشکیلات موکب حضرت معصومه(س) مردمی قم، برای خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص) این شهر دایر شده است و به خدمت رسانی، پذیرایی و اجرای برنامه فرهنگی از جمله در شب نیمه شعبان و احیای آن می پردازد.

وی ادامه داد: روند جذب کمک به مردم در مناطق سیلزده استان لرستان از طرف مردم و نهادهای استان قم با استقبال گسترده ای مواجه شده است و تا کنون محموله های فراوانی از آب آشامیدنی، محصولات بهداشتی، بسته های مواد غذایی 10 روز شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر ارقام خوراکی و دیگر کالاها حسب نیاز مردم، به مناطق سیلزده ارسال شده است.

پارچه باف گفت: کمبود چادر مشکلی در مناطق سیلزده یکی از مشکلات بانوان منطقه بود که برای رفع آن پارچه چادری از کارخانه ها تهیه و در سطح مساجد و منازل به تهیه چادر اقدام و به مناطق مورد نظر ارسال شد که این موضوع مورد استقبال بانوان قرار گرفت.

وی بیان کرد: تهیه و ارسال بیش از 2 هزار قطعه لباس نو و پنج هزار جفت چکمه از دیگر اقداماتی بود که توسط ستاد مردمی انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی های انجام شده و حضور موکب های استان قم در منطقه، روزانه بیش از پنج هزار بسته غذایی در هر وعده برای پذیرایی از سیلزدگان آماده و توزیع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت معصومه خدمت رسانی سیل قم کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد

بازدید 12 شوخی نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد در برنامه «اسکار» مهران مدیری مورد توجه قرار گرفته است. اسکار مجموعه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است. در این مجموعه نیما شعبان‌نژاد به عنوان دستیار مجری حضور دارد.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • سیلزدگان مراقب تمساح باشند
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی