Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@14:12:20 GMT

درسهای شهدا به ما درس اطاعت از ولایت فقیه بود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۴۸۷

درسهای شهدا به ما درس اطاعت از ولایت فقیه بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، اکبر فتوحی در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر بهاباد اظهارداشت : مجالس شهدا با مجالس دیگر فرق دارد و فرق آن این است که شهدای بهاباد و شهدای جهاد کشاورزی لقمه حلال خانه پدر را خوردند و در کنار منبر امام حسین(ع) درس گرفتند و امروز ما را در این یادواره شهدا دعوت کردند و هر چه بخواهیم به ما می‌دهند چرا که شهدا شفاعت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده اسبق سپاه الغدیر به فتنه سال 98 که آقا هم اشاره کردند افزود : فتنه ای که در سال 98 رخ میدهد فتنه قرآن با قرآن و امام حسین (ع) با امام حسین است من درهمین مسجد جامع بهاباد به هوادارنی که زیر پرچم آمریکا به نام امام حسین علیه السلام و اسلام ناب محمدی حرکت می کنند و بر علیه نظام و مملکت ما خیانت وتوطئه می کنند پیام می دهم بدانند و حواسششان جمع باشد که شکست می خورند .
این یادگاردفاع مقدس بابیان اینکه امروز دشمن ماهواره‌ها و سایتهای زیادی را راه‌اندازی کرده تا شبه‌افکنی کرده و نسل جوان ما را گمراه کند، گفت: هوادارن آمریکا در داخل می‌گویند که ایران موفق نبوده باید به آن‌ها گفت کمی به خود رجوع کنید و ببینید که ما چه داشتیم و امروز چه به دست آوردیم.
فتوحی خاطر نشان کرد : امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و اطاعت از ولی امر مسلمین به تمام ممالک صادرگردیده است .
فرمانده اسبق سپاه الغدیریزد به تروریست خواندن سپاه از سوی ترامب اشاره کرد و گفت : آمریکا درتمام صحنه ها شکست خورده است وازروی عصبانیت و دست دادن قدرتش برعلیه سپاه عربده میکشد و سپاه را نیروی تروریستی می داند .
وی با بیان این که هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه را ندارد، گفت: دشمن در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و بار دیگر در برابر ملت ایران و سپاه مقتدر طعم تلخ شکست را خواهد چشید.
سردار فتوحی با بیان اینکه اهانت ترامپ به سپاه پاسداران باعث شد تا شناختمان به سپاه پاسداران ریشه‌دارتر شود، خاطرنشان کرد: تا انقلاب اسلامی ایران پابرجاست، سپاه پاسداران هم خواهد بود و کسی که قصد تحریم سپاه پاسداران دارد یعنی قصد مقابله با ایران اسلامی دارد.
یادگارارزشمند دفاع مقدس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نتیجه 40 سال ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در جهان صاحب عزت و کرامت است.
وی درادامه عنوان نمود : صبر و مقاومت مردم ایران در مقابل توطئه اقتصادی دشمنان و تحریم‌های آمریکا نوعی ایثار است و نهادینه ساختن فرهنگ ایثار، ایران اسلامی را در مقابل همه مشکلات بیمه خواهد کرد و به برکت خون شهدا با تکیه بر همین فرهنگ پیروزی‌های ملت ایران استمرار خواهد داشت.
یادواره شهدای جهاد کشاروزی بهاباد به نام سنگر سازان بی سنگر وبا حضور امام جمعه ، بخشداران بخش مرکزی و بخش آسفیچ ، روحانیون ، اقشار مختلف مردم ولایت مدار ، حجت الاسلام نورالدینی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ، مدیر جهاد کشاورزی بهاباد ، فرمانده سپاه بهاباد ومسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد و بافق ، مسئولان ادارات ونهادها ، خانواده های معظم شاهد ، بسیجیان و مداح کشوری حاج رضا نبوی سردار فتوحی فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد درمسجد جامع بهاباد برگزارشد .

انتهای پیام /د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حجت الاسلام مهدی طائب کارشناس امور سیاسی و دینی در مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) گفت: طبق آیات و روایات در روز قیامت هر کسی با پیشوای خود محشور می‌شود و پیروان اهلبیت علیهم السلام با ائمه و پیروان دشمنان دین و اهلبیت هم با ولی خود محشور می‌شوند.


این آیین در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام دولت آباد همراه هم خوانی مداحان اهلبیت و محفل قرانی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی