Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «‌نوذر نعمتی» امروز،  در مراسم رونمایی دستاوردهای جدید این نیرو که در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم نیروهای مسلح در سال 98 خار ‌عمیق تری در چشم دشمنان باشند.

وی افزود: بر اساس رصد به روز تهدیدات دشمن نیازهای عملیاتی یگان ها شناسایی و مشخص می شوند و سازمان جهاد خودکفایی تسلیحات مناسب را تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی‌ ارتش توضیح داد: در سال 97 مقابله با ریزپرندگان یکی از اولویت هایی بود که ستادکل نیروهای مسلح برای نیروها مشخص کرد و براساس این اولویت ها ما گام برداشتیم.

نعمتی به دستاوردهای که امروز تحویل یگان های عملیاتی شدند، اشاره و عنوان کرد: تسلیحاتی که‌ امروز رونمایی شدند علاوه بر ارزیابی های اولیه در رزمایش اخیر ارتش نیز عملکرد مثبتی از خود نشان دادند.

وی بر فراگیر کردن تحقیقات در سازمان های نیروهای مسلح تاکید کرد و یادآور شد: تمام یگان های نیروی زمینی ارتش از رده گردان به بالا در بخش تحقیقات صنعتی و نظری فعال شده و در سال های اخیر محصولات قابل ملاحظه ای را تولید کرده اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با یادآوری این که امروز بیش از 100 بخش تحقیقاتی در نیروی زمینی فعالیت می کنند، گفت: به صورت میانگین هر روز یک طرح تسلیحاتی و دستاورد جدید معرفی می شود.

نعمتی تصریح کرد: هر روز دشمنی دشمن با ما بیشتر می‌شود و مطابق آن وابستگی ما نیز روز به رو کمتر و قدرت دفاعی ما بیشتر می‌شود.

امیر نعمتی در بخش دیگری از صبحت های خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهایی که ما در آن هستیم با توجه به دشمنی دشمنان وحدت دشمنان را خشمگین می کند؛ از این رو ما باید وحدت خود را در تمام‌بخش ها افزایش دهیم.

وی افزود: قطع وابستگی از بیگانگان نیز هر روز دشمن را عصبانی تر می‌ کند از این رو ما باید هرچه توان داریم در این زمینه به کارگیریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب نیروهای مسلح روز برنا دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه بواسطه عملیات وعده صادق یک پیام قوی به دشمنان ایران ارسال شده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از حقوق و منافع خود دفاع خواهد کرد و هیچ گونه تجاوزی مسلماً بی‌پاسخ نخواهد ماند.   وی افزود: این عملیات، علاوه بر نشان دادن اراده ملت ایران، نشانه‌ای از قدرت و استقلالی است که این ملت براساس اعتقادات انقلابی خود، به دست آورده است.   نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: ما ایرانی‌ها، در دفاع از حقوق خود، با هیچ کس تعارف نداریم و همیشه آماده‌ایم تا با پاسخی متناسب امنیت و استقلال کشورمان را حفظ کنیم.   میرتاج الدینی گفت: ایران از تهدیدات بین‌المللی ابایی ندارد و در برابر هر گونه تهاجم و تجاوز، متحد و با نیروی اراده‌ی مردمی و حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح، به مقابله خواهد پرداخت.   این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق ملت ایران تنها وظیفه دولت و نیروهای مسلح نیست، بلکه وظیفه همه ما به عنوان شهروندان ایرانی است، گفت: باید با همدلی در مقابل هر گونه تهدید و تجاوز، از دولت و نیروهای مسلح حمایت کنیم.   وی گفت: همانطور که رهبری فرمودند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است