Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@13:05:16 GMT

۵ هتل زیبای خیره کننده جهان

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۶۷۵

هتلهای در تمام  دنیا وجود دارند که برخی از آنها به دلیل محل مناسب خود جذاب  هستند، برخی دیگر به خاطر  وجود کارکنانی با رفتار مناسب و شایسته و خدماتی و امکاناتی که باعث می شود یک اقامت به یاد ماندنی در آن هتل داشته باشید. اما هتل های زیبا وجود دارد که با تماشای آنها نفس خود را سینه حبس می کنید. این هتلها کدامند؟ با الفبای سفر همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



1.هتل الماها،(Al Maha) دبی
گردشگرانی که با تور دبی به این شهر سفر کرده اند و در بیابانها به دنبال آرامش و سکوت هستند، با 45 دقیقه رانندگی در خارج از شهر دبی به هتل الماها می رسند و در قلب کویر در چادر های صحرایی لوکس Bedouin Lifestyle Camp با تمامی تجهیزات و امکانات در میان شن و ماسه های طلایی اقامت  میکنند.

شاید کلمه چادر برای اقامت کردن محل مناسبی نباشد اما نگران نباشید، این اقامتگاه پرطرفدار با تخت های راحت و شیک، مبلمان عتقیقه دست ساز و گران قیمت، حمام های مدرن بخار و استخرهای اختصاصی با چشم انداز رو به بیابان، همه چیز را در سفر شما کامل می کند.این استراحتگاه در مناطق کویری حفاظت شده در دبی قرار دارد و با خیال آسوده می توانید در حالی که در استخر خصوصی یک نوشیدنی خنک می نوشید از تماشای مناظر و حس آرامش لذت ببرید.
    2.هتل سیکس سنس دورو ولی (Six Senses Douro Valley)، پرتغال
هتل Six Senses Douro Valley در شهر Samodaes در کشور پرتغال قرار دارد. اگر به دنبال جایی برای تماشای تپه های سر سبز و خانه های به هم پیوسته همراه با طبیعتی چشم نوازهستید، هتل Douro Valley بهترین گزینه برای شما است. اقامت در بنای کهن قرن 19 هم که در حال حاضر یک ساختمان بی نظیر به همراه چشم انداز فوق العاده مشرف به رودخانه Douro است، از هر لحاظ یک تجربه عالی است.

بودن در باغ سر سبز و زیبا به همراه استخر با چشم انداز تاکستانها، کتابخانه ای بزرگ، به همراه انواع غذاهای خوش طعم با کیفیت عالی از دیگر مزایای این هتل است. اتاق های شیک و مدرن با تراسهای سنگی و پنجره های بزرگ همه جوره امکان تماشای چشم انداز دیدنی این مکان را برای شما محیا کرده است. این هتل به سبک ساختمان های روسیه البته با معماری پرتغالی بنا شده است، در سفر خود به تور روسیه می توانید ساختمان های اینچنینی بسیاری را مشاهده نمایید.
 
3.هتل اوبروی آمارویلاس (Oberoi Amarvilas)، هند
هتل Oberoi Amarvilas در شهر اگرا در کشور هندوستان قرار دارد. هنگامی که در Oberoi Amarvilas اقامت دارید، تجربه شما در بازدید از تاج محل تنها در روز محدود نمی شود.
در شب می توانید گنبد باشکوه و مناره ها را از اتاق خود تماشا کنید و معماری بی نظیر این سازه را تحسین کنید. حتی می توانید به دنبال راه بهتر باشید، در تراس هتل بنشینید و در حالی که به تاج محل و معماری خیره کننداش می نگرید به صرف یک شام خوشمزه بپردازید.

این هتل مانند کاخی پر ابهت به نظر می رسد با ورودی حیاطی با فوارههای زیبا و استخر در باغی سر سبز و چشم نواز و معماری خلاقانه و جذاب که از همه نظر یک مکان فوق العاده برای اقامت در آگرا است. همچنین گوا دارای هتل های ساحلی فوق العاده ایست که در تور گوا می توانید یکی از لذت بخش ترین اقامت ها را در دوران زندگی خود تجربه نمایید.
 
4.هتل ساروجین (The Sarojin) ، تایلند
هتل The Sarojin در جزیره فانگ نگا در تایلند قرار دارد. اگر به دنبال فضای آرام برای استراحت و ریلکس کردن در تایلند هستید، همراه با 7 مایل ساحل کم نظیر با آبهای کریستالی و ماسه های شنی نرم و سفید، یا استخر در فضای باز گسترده و فضای شگفت انگیز که با درختان تنومند احاطه شده، هتل The Sarojin رویایی ترین جا برای شما است، جایی که می توانید در کنار یک بار ساحلی یک هات داگ لذیذ سرخ کنید و یا در کلاس آشپزی آن محل شرکت کنید و طبخ غذاهای تایلندی را یاد بگیرید.

وسایل اتاقهای این هتل با چوب درخت عاج هستند و این دکور زیبا فضای اتاق را بسیار دلنشین و زیبا کرده است. استفاده از استخر اختصاصی نیز از دیگر مزایای این هتل در سفر با تور تایلند شما است.

5.هتل ریاض فاسا مایا (Riad Fes Maya)، مراکش
هتل Riad Fes Maya در شهر فاس در مراکش واقع شده است. اگر به دنبال تعبیر رویایتان در مکان شگفت انگیز هستید جای شما در هتل Riad Fes Maya خالی است. از لحظه ای که وارد حیاط این محل می شوید، با کاشی های پر نقش و نگار و رنگارنگ و تابلوهای چوبی نفیس مواجه می شوید به طوری که احساس می کنید وارد یک مکان تاریخی اسرار آمیز مراکش شده اید.

 در اتاق های جادویی این هتل خارق العاده، با پنجره های شیشه ای رنگی، سرامیک های پر نقش و نگار و سقفهای چوبی حکاکی شده رو به رو می شوید، همچنین می توانید از حمام بخار سنتی و آبگرم نیز استفاده کنید.
 
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | گل زیبای مهدی قائدی به ترکمنستان

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) برای ایران گل زد.

کد خبر 840882 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران مهدى قايدى ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تصاویـر پربازدید از ژست بازیگر زن زیبای سینما در بیستون کرمانشاه
  • لحظات زیبای سرریز شدن سدهای یک استان کشور | تصاویر
  • اجرای زیبای احسان یاسین در برنامه محفل
  • تک عکس: مسیر زیبای ریلی لرستان _ خوزستان
  • چطور می‌توانم در ماه رمضان وزن کم کنم؟
  • فیلم | گل زیبای مهدی قائدی به ترکمنستان
  • بایرلورکوزن برای ویکتور بونیفیس قیمت تعیین کرد: دست کم 55 میلیون یورو!
  • حرکت انفرادی زیبای ریکلمه مقابل اینتر / فیلم
  • مدل های چیدمان میز هفت سین  
  • تصاویری خیره‌کننده از رنگین کمان بر فراز نقش جهان اصفهان