Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:36:42 GMT

فنی و حرفه ای قزوین 670 میلیون ریال به سیل زدگان کمک کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۶۸۵

فنی و حرفه ای قزوین 670 میلیون ریال به سیل زدگان کمک کرد

قزوین – ایرنا – مدیر کل آموزش فنی و حرفه ایی استان قزوین گفت:به دنبال حادثه دلخراش سیل در مناطق شمالی و غربی کشور، کارکنان این اداره کل تاکنون 670 میلیون ریال کمک های نقدی خود را برای حادثه دیدگان کشور ارسال کرده اند.

منصور جلیلوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی این کمک ها توسط همکاران این اداره کل در سطح استان به صورت داوطلبانه و خودجوش با اهداف انسان دوستانه جمع آوری شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سازمان فنی و حرفه ای استان علاوه بر کمک های نقدی، آمادگی خود را برای بهسازی مراکز فنی و حرفه ایی آسیب دیده از سیل های اخیر در کشور و اعزام مربی و کار آموز فنی اعلام کرده است.
این مسئول ادامه داد:اداره کل فنی و حرفه ای قزوین در کنار سایر دستگاه های اجرایی استان تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات و معضلات مناطق آسیب دیده کشور به کار بسته و در این زمینه از هیچ همکاری و همراهی مضایقه نخواهد کرد.
طی روزهای اخیر دستگاه ها، سازمان ها، نهادها، گروه های مرجع، سازمان های مردم نهاد و عموم هموطنان خیر و نوع دوست استان قزوین به میدان آمده و برای جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم سیل زده کشور اقدام کرده اند.
6104* 6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سيل كمك هاي مردمي فني و حرفه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد