Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:56:17 GMT

استارت آپ‌های ۶ شهر با هم رقابت می کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۷۰۷

استارت آپ‌های ۶ شهر با هم رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) ز ۱۹ لغایت ۲۲ خردادماه ۹۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه، برگزاری رقابت بین استارت اپ‌ها، بانام رویداد اینوتکس پیچ است.

مرحله اولیه این رقابت‌ها، در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۹۸ در ۶ شهر مختلف ایران (یزد، بندرعباس، رشت، تهران، بیرجند و کرمانشاه) برگزار شده و برترین‌های هر شهر، ضمن راه‌یابی به مرحله پایانی این رقابت‌ها و دریافت کمک هزینه سفر، غرفه رایگانی را نیز در نمایشگاه اینوتکس دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله پایانی این رقابت‌ها همزمان با هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX ۲۰۱۹، و با حضور استارت اپ‌های منتخب استانی و بین‌المللی برگزار خواهد شد. استارت اپ‌هایی که در مرحله پایانی حائز رتبه‌های اول تا سوم شوند ضمن دریافت جوایز نقدی، کمک هزینه حضور در نمایشگاه GITEX دبی را نیز دریافت خواهند کرد.

کد خبر 4595460 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: استارت آپ اینوتکس سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به پایان رسید و شاگردان وحید شمسایی موفق شدند با ثبت سه پیروزی متوالی که به ترتیب مقابل افغانستان، بحرین و کویت رقم خورد، به عنوان صدرنشین صعودی مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشند.

در این بین باقر محمدی به عنوان سنگربان اصلی تیم ملی در دو دیدار برابر افغانستان و بحرین بازی کرد که در این دو مسابقه 4 مرتبه دروازه‌اش را باز شده دید.

در مسابقه سوم و در شرایطی که صعود تیم ملی به مرحله بعدی قطعی شده بود، وحید شمسایی از سعید مومنی سنگربان دوره قبل تیم ملی در جام ملت‌ها به عنوان گلر اصلی استفاده کرد و این دروازه بان موفق شد با واکنش‌های خوب و به موقع از سنگر خود حفاظت کند و در پایان اولین کلین‌شیت تیم ملی در جام ملت‌ها به نام او ثبت شد.

حالا و در شرایطی که تیم ملی روز آینده از ساعت 12:30 دقیقه باید به مصاف قرقیزستان برود، ابهام بزرگی درباره نفر اصلی تیم ملی در چارچوب دروازه وجود دارد و باید دید وحید شمسایی و دستیارانش درباره استفاده از کدام دروازه‌بان به جمع بندی نهایی خواهند رسید.

دیگر خبرها

  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ۱۴۰۳
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • رقابت استارت‌آپ‌ها پس از رایگان‌سازی ماموریت ۱۱ میلیارد دلاری مریخ توسط ناسا
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان