Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:59:50 GMT

جودوکاران نابینای اعزامی به رقابت های جهانی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۹۳۸۹۱

جودوکاران نابینای اعزامی به رقابت های جهانی مشخص شدند

تهران - ایرنا - کادر فنی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان اسامی پنج جودو کار را برای حضور در رقابت های جهانی باکو اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون نابینان و کم بینایان، سید سجاد خدادادی (66 کیلوگرم)، علیرضا خجسته (73 کیلوگرم)، وحید نوری (منهای 90 کیلوگرم) ، احسان موسی نژاد (100 کیلوگرم) و محمدرضا خیرالله زاده (به اضافه 100 کیلوگرم) 5 جودوکار اعزامی به رقابت های جهانی باکو 2019 هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحله آخر اردوی تیم‌ ‌ملی جودوی نابینایان و کم بینایان برای شرکت در مسابقات جهانی باکو از 7 تا 21 اردیبهشت در سالن جودوی ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
هدایت این تیم بر عهده «محمدرضا حاج یوسف زاده» به عنوان سرمربی و «فرهاد معابی» به عنوان مربی است.
رقابتهای جودو قهرمانی نابینایان و کم بینایان جهان از 22 تا 26 اردیبهشت در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. این رقابت ها یکی از مراحل گزینشی پارالمپیک 2020 توکیو است.
ورزشی**2052**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو نابينايان باكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی روز یکشنبه آغاز می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶ گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژادجوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • کشتی گزینشی المپیک؛ حریفان نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودوی ایران امروز راهی هنگ‌کنگ می‌شود
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است