Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای شورای عالی استان‌ها در بوشهر اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر و روستا از مظاهر مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا در زندگی مردم خاطرنشان کرد: سلامت و دانش در عرصه طراحی و مدیریت جامع شهری و روستایی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر از داشتن دانش به عنوان یکی از ویژگی‌های مهم اعضای شوراهای اسلامی نام برد و افزود: یکی از مسائل ضروری برای شوراها داشتن علم و دانش فوق روز مرتبط در رابطه با برنامه ریزی کلان شهر و روستا است.

وی خواستار حضور افراد دارای دانش و برنامه‌ریزی و طراحی دانش‌بنیان در شوراها شد و تصریح کرد: تفکرات سیاسی مختلفی در شوراها وجود دارد که باید نقطه اشتراک همه آنها، خدمت به مردم باشد.

آیت الله صفایی بوشهری اختلاف سلیقه در شورا را امری طبیعی دانست و اضافه کرد: در شوراها افراد با سلایق مختلف دور هم جمع شده‌اند اما باید تحمل هم داشته باشند و نقطه اشتراک همه آنها، عبور از خود و خدمت به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به عملکرد موفق شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: تنظیم سند جامع شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح کشور یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در صورتی که شوراهای اسلامی در فضای ملی دارای یک ساختار منسجم و قوام برنامه ریزی با نگاه فوق روز باشد و همه شهرها و روستاها بر اساس آن برنامه ریزی کنند می‌توانند تحول بزرگی در کشور ایجاد کنند.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: سند جامع ایران در زمینه توسعه شهری و فوق روز فکر کردن و مدیریت جامع در این رابطه بسیار می‌تواند در روند رشد و توسعه شهرهای کشور نقش ایفا کند.

کد خبر 4595614

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۹۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده پنج شنبه شب در حاشیه بازدید از بیمارستان زینبیه (س) خورموج اظهار داشت: پنج هزار و ۶۱۳ نفر از خدمات آزمایشگاهی بیمارستان زینبیه (س) خورموج در ایام تعطیلات نوروز تاکنون بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۴ هزار و ۱۲۹ نفر از خدمات سرپایی و ۶ هزار و ۱۸۵ نفر نیز از خدمات بستری بیمارستان زینبیه (س) خورموج در ایام تعطیلات نوروز تاکنون بهره‌مند شده‌اند.

ملکی زاده اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، ویزیت پزشکان اورژانس، ویزیت متخصصان کلینیک تخصصی سرپایی، نوار قلب، خدمات کوچک اورژانس (کشیدن بخیه، شست و شو و پانسمان)، اعمال جراحی اورژانس و سایر خدمات در بیمارستان زینبیه (س) خورموج به مردم ارائه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیشترین بار حوزه سلامت بر دوش بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و اورژانس است.

ملکی زاده اضافه کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری فعال بوده و استانی مسافر پذیر است، بنابراین علاوه بر جمعیت استان، مسافران زیادی که وارد استان بوشهر نیز می‌شوند مراجعات پزشکی و درمانی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه با ازدیاد مسافران حوادث ترافیکی نیز افزایش می‌یابد اضافه کرد: نیروهای ما در اورژانس شهری، جاده‌ای، پیش بیمارستانی و هوایی در حال آماده‌باش کامل هستند و تماس‌های متعددی با اورژانس در ایام تعطیلات نوروزی گرفته‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: همکاران اورژانس استان بوشهر در تمامی طول سال در حال آماده‌باش هستند، ولی در ایام تعطیلات نوروز با بیشترین تراکم شیفت در حال ارائه خدمت هستند تا کمترین آسیبی به هم‌وطنانمان در حوزه حوادث برسد.

وی در خصوص حوزه بیمارستانی نیز گفت: کادر درمان ما در تمامی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان بوشهر در حال ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی هستند

ر ملکی زاده بابیان اینکه کادر درمان خالصانه در سراسر استان بوشهر در حال ارائه خدمت به مردم هستند اظهار داشت: در بازدیدهایی که در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر داشته‌ایم، همکاران ما در بیمارستان‌ها ثانیه‌ای ارائه خدمات به مردم را متوقف نکرده و نخواهند کرد و شبانه‌روز در تمامی ایام سال به‌ویژه تعطیلات نورزی به دلیل ازدیاد مسافران نوروزی در حال آماده‌باش و ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باهم در ارتباط هستند و نظارت‌های درمانی مستمری نیز از سمت معاونت درمان دانشگاه برای ارائه خدمات باکیفیت صورت می‌گیرد.

دکتر ملکی زاده با اشاره به حوزه بهداشت افزود: حوزه بهداشت بخش خیلی مهمی از فعالیت‌های دانشگاه را در برمی‌گیرد که عزیزان این حوزه علاوه بر اورژانس ۱۱۵ کمپ‌های نوروزی دارند و نظارت‌های بهداشتی مستمری نیز در حوزه مواد غذایی، آب آشامیدنی و سایر موارد بهداشتی را دارند.

وی با اشاره به در حوزه نظارت بر دارو و غذا گفت: معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز نظارت‌های مستمر در این حوزه دارد.

ملکی زاده اضافه کرد: در تعطیلات نوروز با توجه به انبارگردانی‌های شرکت‌های توزیع دارو در آغاز سال، تأمین دارو برای استان مدنظر قرار گرفت و دارو در اکثر اقلام دارویی وجود دارد و اقلامی که کمبود در آن‌ها مشاهده می‌شود که البته به‌صورت خیلی محدود است به کمبودهای کشوری برمی‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه نظارت مستمر بر دارو و داروخانه در استان بوشهر صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز هیچ بخشی در حوزه درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سراسر استان تعطیل نشده است.

نادر شکیب آزاد معاون درمان، سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری، سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل، ناصری مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه، مهندس پرویز احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی، دکتر علی بهنام مجرد رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج و برخی از مسؤولان بیمارستان نیز در این بازدید حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبریک سال نو به کادر بیمارستان در جریان وضعیت رسیدگی به بیماران و مسائل بیمارستان قرار گرفت.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پایگاه اورژانس شهری خورموج نیز بازدید کرد.

کد خبر 6064488

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر
  • تعصبات حزبی و جناحی نباید دلیلی برای جابه‌جایی افراد شود
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟